پرداخت 81 هزار دلاری روسیه به خانواده سربازان کشته شده در جنگ اوکراین و سوریه



 جنگ اوکراین و سوریه,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
دولت روسیه به خانواده های اعضای گارد ملی روسیه که در سوریه یا اوکراین کشته شده اند، 81 هزار و 500 دلار کمک مالی بلاعوض پرداخت می کند. 

به گزارش عصرایران، "ولادیمیر پوتین" رییس فدراسیون روسیه با امضای فرمانی مجوز پرداخت 5 میلیون روبل ( 81 هزار و 500 دلار) به هر خانواده اعضای گارد ملی روسیه که در جنگ های اوکراین و یا سوریه کشته شده اند، اعطا کرد.

 

این کمک بلاعوض بوده و تنها یک مرتبه به خانواده سربازان و افسران کشته شده روسیه پرداخت می شود.

  

در فرمان امضا شده پوتین آمده است: " در صورت مرگ و یا مجروح شدن نیروهای پلیس و یا سربازان ویژه ای که در گارد ملی فدراسیون روسیه در جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، سوریه و اوکراین جان خود را از دست داده اند، به طور مساوی 5 میلیون روبل به هر خانواده آنها پرداخت می شود."

 

گارد ملی روسیه (روسگواردیا) که در سال 2016 با امضای فرمان پوتین تاسیس شده است، شامل 340 هزار نفر پرسنل است. این یگان ها که جدا از نیروهای مسلح روسیه عمل می کنند، بیشتر در مناطقی چون سوریه و اوکراین و همچنین مرزهای روسیه فعالیت دارند.

  

تعداد دقیق کشته شده های روس در جنگ اوکراین اعلام نشده است و در حالی که منابع دولتی اوکراین مدعی بیش از 27 هزار نفر کشته روس در جنگ بیش از 100 روزه هستند، اما منابع روسی آمار دقیقی در این باره اعلام نکرده اند.

 

خبرگزاری فرانسه اخیرا در گزارشی مدعی شده است که بیشتر سربازان و نیروهای روسی کشته شده در جنگ اوکراین، از مناطق فقیرنشین و اقلیت های نژادی غیرروس هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------