آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

کوشنر گزارش جدیدی درباره طرح صلح خاورمیانه ارائه می‌دهد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جارد کوشنر
یک روزنامه‌نگار اسرائیلی گزارش کرده، پیش‌بینی می‌شود جارد کوشنر در یک جلسه علنی در کنفرانس خاورمیانه که هفته آینده در ورشو برگزار می‌شود، گزارش جدیدی درباره برنامه صلح خاورمیانه دولت ترامپ ارائه کند. 

به گزارش ایسنا، یکی از مقامات ارشد کاخ سفید اظهار کرده، جارد کوشنر، مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در نشستی به میزبانی وزیر خارجه سابق نروژ با موضوع پایان دادن به درگیری اسرائیل و فلسطین شرکت خواهد کرد.

 

این نخستین باری است که کوشنر به طور علنی سخنرانی خواهد کرد و به سوالاتی درباره برنامه صلح خاورمیانه پاسخ خواهد داد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، باراک روید، روزنامه‌نگار اسرائیلی اظهار کرد، انتظار نمی‌رود کوشنر جزئیاتی از این برنامه ارائه دهد اما احتمال زیاد گزارش تازه‌ای از وضعیت این برنامه و چگونگی رونمایی دولت آمریکا از آن و راه‌اندازی آن در ماه‌های پیش رو، پس از برگزاری انتخابات ۹ آوریل اسرائیل ارائه خواهد کرد.

 

اوایل ماه جاری میلادی گزارش‌هایی از جزئیات این طرح مطرح شد که جیسون گرینبلات، نماینده دونالد ترامپ که در کنار کوشنر بر این طرح کار می‌کند، این گزارش‌ها و صحت آن‌ها را تکذیب کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------