ترامپ: کره‌شمالی خواستار برداشته شدن کامل تحریم‌ها بود که نپذیرفتیم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
رئیس جمهور آمریکا پس از پایان دیدار با رهبر کره‌شمالی گفت که کره‌شمالی خواستار برداشته شدن کامل تحریم‌ها بود که ما نپذیرفتیم.

به گزارش تسنیم، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا پس از پایان دیدار با "کیم جون اون" رهبر کره ‌شمالی گفت که نشست امروز با کیم سازنده بوده و توافق کردیم که مذاکرات را در آینده ادامه دهیم. پامپئو احساس می‌کرد که امضا کردن توافق، چیز خوبی نیست هر چند گزینه‌هایی داشتیم اما تصمیم گرفتیم که فعلا کاری نکنیم.

 

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که کره‌شمالی خواستار برداشته شدن کامل تحریم‌ها بوده که ما نپذیرفتیم. آنها می‌خواستند بخش بزرگی از تاسیسات اتمی خود را برچینند اما ما نمی‌توانستیم از تمام تحریم‌ها دست بکشیم.

 

وی افزود: من خواستار باقی ماندن روابط با کیم بوده و او به من قول داد که هیچگونه آزمایش موشکی و هسته‌ای انجام ندهد.

 

رئیس جمهور آمریکا در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در سخنان خود گفت: آنها می‌خواستند که تحریم‌ها به‌طور کامل لغو شود ولی ما نمی‌توانستیم این کار را کنیم. آنها می‌خواستند بخش بزرگی از تاسیسات اتمی خود را برچینند اما ما نمی‌توانستیم از تمام تحریم‌ها دست بکشیم.عدم توافق به‌خاطر تحریم‌ها بود، زیرا آنها می‌خواستند اقداماتی انجام دهند ولی آنهایی نبود که ما می‌خواستیم.من احساس کردم که اکنون زمان خوبی نیست که توافقی را امضا کنیم».

 

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره جلسه استماع روز گذشته «مایکل کوهن» وکیل پیشین خود در آمریکا در کنگره و اظهاراتی که درباره او مطرح کرد، گفت: تمام آنها نادرست است. البته اینکه در چنین زمانی و در میانه این نشست مهم، جلسه استماع را برگزار کردند، اقدامی بسیار اشتباه بود. او دروغ‌های زیادی گفت اما یک چیز را درست گفت، اینکه هیچ تبانی در موضوع جعلی ارتباط با روسیه انجام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------