استعفای مدیر ارتباطات کاخ سفید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
کاخ سفید اعلام کرد، بیل شاین، مدیر سابق شبکه فاکس نیوز که کمتر از یک سال پیش به عنوان رئیس تیم ارتباطات در دولت دونالد ترامپ شروع به کار کرد،‌ استعفا می‌دهد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، طبق اعلام سارا هاکبی سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، بیل شاین قرار است بعد از این استعفا به عنوان مشاور ارشد کمپین دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ فعالیت کند.

 

سندرز گفت: ترامپ استعفای بیل شاین را قبول کرده است.

 

دونالد ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیل شاین به نحوی برجسته برای من و دولتم کار کرده است. ما در کاخ سفید دلمان برای او تنگ خواهد شد اما مشتاق به همکاری با یکدیگر در کمپین انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که او در آن کاملاً شریک خواهد بود هستیم.

 

این در حالی است که خروج ناگهانی بیل شاین از کاخ سفید باعث تعجب برخی از همپیمانان او در آنجا شده است.

 

اعلام استعفای او در زمانی انجام شد که ترامپ سوار بر هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری مشغول پرواز به آلاباما برای بازدید از آسیب‌های طوفان در آن جا بود.

 

جانشین بیل شاین به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید، ششمین نفری خواهد بود که در دوره دولت ترامپ در این سمت منصوب می شود.

 

مقام‌های کاخ سفید صحبتی درباره این که چه کسی جای او را می‌گیرد نکرده اند. بیل شاین برای مدت دو دهه در فاکس نیوز کار کرده و بعداً به جایگاه رئیس در این شبکه ارتقا پیدا کرد و او را یکی از عاملان ایجاد پیوند نزدیک بین کاخ سفید متعلق به ترامپ و این شبکه می‌دانند.

 

بیل شاین در بیانیه‌ای گفت: خدمت به دونالد ترامپ و کشورم مفید ترین تجربه تمام زندگی من بود.

 

بر اساس برخی گزارشها، ترامپ از این موضوع که بیل شاین نتوانسته باعث انتشار کافی پوشش های رسانه ای و مطبوعاتی مثبت از ترامپ شود، ناراضی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------