ترامپ: اوباما باید از توطئه علیه من در انتخابات مطلع می‌بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای باراک اوباما را به اطلاع داشتن از برنامه‌ای با هدف جلوگیری از پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ متهم کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در مصاحبه با برنامه "این هفته" ای‌بی‌سی گفت گزارش رابرت مولر، رئیس شورای ویژه او را از اتهام تبانی با روسیه تبرئه کرد و او افراد "حقیر و پستی" در اف‌بی‌آی را به فعالیت ضد خودش متهم کرد.

 

ترامپ گفت: هیچ جرمی در کار نبود. هیچ همدستی در کار نبود. هیچ تبانی نبود. اکنون هیچ تبانی وجود ندارد. این بدین معناست که آن ساختگی بوده است. به اعتقاد من این برنامه بود و معتقدم مشخص می‌شود.

 

خبرنگار ای‌بی‌سی به ترامپ گفت: شما آشکارا تاکید دارید که گروهی علیه شما کار کردند. آیا فکر می‌کنید که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از آن مطلع بود؟

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به او گفت: با اطمینان می‌گویم که او باید از این روند مطلع می‌بود زیرا در جایگاه بالایی قرار داشت و این مشخص خواهد شد. قصد ندارم آن حرف را الان بزنم اما این را می‌گویم که رئیس‌جمهوری اوباما باید از آن مطلع می‌بود.

 

ترامپ در ادامه به پیام‌های مقام‌های سابق اف‌بی‌آی شامل پیتر استرزوک و لیزا پیج اشاره کرد که موجب شد تا جمهوری‌خواهان خواستار تحقیق درباره چرایی آغاز تحقیقات مولر علیه روسیه شوند. خبرنگار ان‌بی‌سی در پایان پرسید که آیا ترامپ معتقد به جاسوسسی اوباما از کمپین خود است و رهبر کنونی کاخ سفید گفت: نمی‌دانم اما خوشبختانه متوجه خواهیم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------