ترامپ: رئیس جمهور بودن به من میلیاردها دلار خسارت زد!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
.رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی جنجالی مدعی شد که زیان بسیاری از رئیس جمهور بودن دیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس بیزینس، ترامپ که پس از پایان نشست اعضای کابینه اش در کاخ سفید سخن می گفت در  اظهاراتی عجیب مدعی شد که رئیس جمهور بودن برای وی به قیمت دو تا پنج میلیارد دلار ثروت تمام شده است. وی افزود: اگر کسب و کار خودم را ادامه می دادم ثروت زیادی به دست می‌آوردم، من واقعا خیلی خوب کارم را انجام می دادم.

 

با وجود آن‌که ثروت رئیس جمهور آمریکا از زمان انتخاب شدنش به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده است اما وی هنوز هم یکی از ثروتمندترین سیاست‌مداران حال حاضر آمریکا و ثروتمندترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. طبق براورد مجله فوربس، خالص ثروت ترامپ ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار کاهش داشته است.

 

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از مخالفت دموکرات ها با میزبانی یکی از باشگاه‌های گلف وی از سران گروه ۷ در اجلاس بعدی گفت که به دنبال محل دیگری برای برگزاری این رویداد خواهد بود. پیش تر وی اعلام کرده بود که عمارت " دورال ریزورت" واقع در شهر میامی میزبان اجلاس بعدی سران گروه ۷ خواهد بود. وی افزود که مخالفت دموکرات ها با این محل برای آمریکا هزینه خواهد داشت چرا که برگزاری این نشست به دلیل بالا بودن هزینه های امنیتی، نیاز به بودجه بسیار زیادی خواهد داشت.

 

دونالد ترامپ پیش از روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهور امریکا، از فعالان بزرگ و مشهور عرصه املاک در آمریکا محسوب می شده است که امپراطوری وی کماکان توسط فرزاندان و دامادهای وی مشغول به ادامه فعالیت است. آن طور که مجله فوربس تخمین زده است، ارزش خانه های دونالد ترامپ ۱۲۲ میلیون دلار است اما با در نظر گرفتن ارزش املاک و مستغلات تحت اختیار بنگاه‌های وی، او دو میلیارد دلار ثروت در بخش مسکن در اختیار دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------