یکی از فرماندهان حشد شعبی خطاب به ترامپ: اگر می‌توانی تحریم کن!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,حشد شعبی
دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا خطاب به رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: اگر می‌توانی تحریم کن! 

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، ابو الاء الولائی، دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء یکی از گروه‌های حشد شعبی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: منصرف شدن آمریکا از اعمال تحریم‌ علیه عراق به منزله یک "فرار" است.

 

وی خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: اگر می‌توانی تحریم کن! انتظار برای مجازات دشوارتر است، بنابراین منتظر پاسخ ما باشید و اخراج از عراق از آمدن به این کشور حقارت‌آمیزتر است، پس خارج شوید. برداشتن توییت بعد از نوشتنش یک ذلت است.

 

الولائی همچنین تصریح کرد: اما ما ثابت قدم هستیم، تو با ما سر و کار داری و شرایط ما را تغییر نمی‌دهد، ما مکان و زمان حملات را انتخاب می‌کنیم و ما پیروز می‌شویم یا باز هم پیروز می‌شویم، گزینه دیگری وجود ندارد.

 

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌هایی که پشت آن هستند، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس سازمان حشد شعبی عراق را به شهادت رساندند، آنها جسم این دو شخص را از بین بردند اما روح، پرچم و روش آنها را از بین نبرده‌اند واز مکتب آنها هزاران قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیرون آمدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------