ترامپ: پسر ۱۳ ساله من می‌توانست سایت بهتری برای اوباماکر طراحی کند!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که پسرش می‌توانست وبسایت بهتری نسبت به سایت اوباماکر ایجاد ‌کند، آن هم با هزینه بسیار پایین‌تری! 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در گردهمایی تازه‌ای در لاس وگاس تلاش کرد تا خشم مخاطبانش را با انتقاد جدید علیه میراث باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده برانگیزد.

 

ترامپ با اشاره به بحث مراقبت‌های بهداشتی در این گردهمایی، مدعی شد که بارون، پسر ۱۳ ساله‌اش که از او به عنوان نابغه کامپیوتر یاد کرد، می‌توانست وبسایت بهتری نسبت به سایت اوباماکر ایجاد کند. رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که هزینه این وبسایت برخلاف آنچه در ابتدا ۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شد، ۵ میلیارد دلار تمام شد.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در هیاهوی حامیانش گفت: او (بارون ترامپ) این کار را مجانی انجام می‌داد و حاصل خیلی بهتر از آن چیزی می‌شد که آن‌ها انجام دادند.

 

اظهارات ترامپ با واکنش مثبت برخی از کاربران رسانه‌ اجتماعی روبرو شد که به نظر می‌رسد با ارزیابی او از سایت اوباماکر موافق هستند. با این حال، برخی استدلال کردند که اشاره به بارون ترامپ چندان ایده جالبی نبوده است چرا که پیشتر هم ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرده بود که نباید پسرش را درگیری مسائل سیاسی کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------