آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

دستور ترامپ برای ارسال کمک به ایتالیا برای مقابله با کرونا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
 رئیس‌جمهوری آمریکا دستور اولویت‌بخشی به حمایت از ایتالیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را برای آژانس‌های مختلف این کشور صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -جمعه- با امضای فرمانی به آژانس‌های مختلف این کشور دستور داد که کمک به ایتالیا در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

 

ترامپ در این فرمان نوشته است: «ایتالیا یکی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین متحدان آمریکاست و در حال حاضر به دلیل شیوع اپیدمی کووید-۱۹ در معرض ویرانی قرار گرفته است و بیش از ۱۸ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. سیستم مراقبت‌های بهداشتی این کشور در آستانه فروپاشی قرار داد و وضعیت فعلی اقتصاد ایتالیا را به رکودی عمیق سوق خواهد داد.»

 

وی در ادامه افزود: «دولت ایتالیا از آمریکا کمک خواسته و گرچه اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئولیت دولت در قبال مردم آمریکاست، اما حمایت از ایتالیا به مبارزه با شیوع کووید-۱۹و کاهش تاثیر بحران کمک خواهد کرد. این اقدام همچنین نقش رهبری واشنگتن را در مقابله با حملات گمراه‌کننده چین و روسیه نشان می‌دهد و خطر انتقال مجدد ویروس از اروپا به کشور را کاهش داده و به حفظ زنجیره‌های بحرانی واردات کمک خواهد کرد.»

 

ترامپ بسیاری از وزرای خود را به اتخاذ مجموعه‌ای از اقدامات برای کمک به ایتالیا از جمله ارائه خدمات پزشکی، بشردوستانه و سایر کمک‌ها مکلف کرده به نظامیان آمریکایی دستور ارائه خدمات درمانی از راه دور و کمک به تاسیس بیمارستان‌های صحرایی و ارائه کمک‌های حمل‌و‌نقل داده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------