آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ دستور لغو فاصله گذاری اجتماعی را تصویب کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
در حالی که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز 60 هزار نفر گذشته است، رئیس جمهور این کشور گفت دولت فدرال قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را تمدید نمی‌کند.

 به گزاش  فارس به نوشته روزنامه «گاردین»، ترامپ گفت، از روز پنجشنبه قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی در دولت فدرال تمدید نمی‌شود.

 

با اینکه ترامپ ایالت‌ها را جهت بازگشایی کسب‌وکارها تحت فشار گذاشته است مدعی شد اعمال قوانین مربوطه در دولت فدرال کنار گذاشته می‌شود «زیرا اکنون فرمانداران آن را انجام می‌دهند».

 

ترامپ در حالی از لغو قوانین فاصله‌گذاری خبر داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۶۰ هزار نفر رسیده است و در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

 

اخیراً روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نوشته است، تعداد واقعی کسانی که در این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند از آمار رسمی فراتر است.

 

در این گزارش آمده است، آمار واقعی موارد فوت در اثر کووید-۱۹ تا ۱۱ آوریل حدود ۹۰۰۰ نفر بیش از چیزی است که دولت اعلام کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------