ملکه انگلیس سوار اسب از قرنطینه خارج شد / عکس



ملکه الیزابت ماندن در قلعه وینزر را بسیار دوست دارد. وی معمولا در زمین‌ها و دشت‌های وینزر اسب‌سواری می‌کند و از دیرباز به پرورش اسب‌های مسابقه علاقه داشته است.

 به  گزارش فرارو؛ ملکه الیزابت دوم که آخرین بار روز ۱۹ مارس همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا هنگام خروج از کاخ باکینگهام دیده شده بود، نخستین بار در بیش از سه ماه اخیر سوار بر اسب در انظار عمومی ظاهر شد.

 

 ملکه ۹۴ ساله انگلیس که از آخرین روز سال ۹۸ به اقامتگاه سلطنتی در قلعه وینزر در منطقه برکشایر رفته بود، با دستکش سفید بر دست و روسری صورتی بر سر سوار بر یکی از اسب‌های محبوب خود دیده شد.

 

گفته می‌شود ملکه الیزابت ماندن در قلعه وینزر را بسیار دوست دارد و تصویری که از او منتشر شده، مربوط به روزهای پایان همین هفته (شنبه و یکشنبه) است. اسب مشکی ملکه ۱۴ ساله است و بالمورال فرن نام دارد.

 

وی معمولا در زمین‌ها و دشت‌های وینزر اسب‌سواری می‌کند و از دیرباز به پرورش اسب‌های مسابقه علاقه داشته است.

 

ملکه انگلیس در دوران حضور در قلعه وینزر دو سخنرانی عمومی برای مردم داشت؛ یکی برای روحیه دادن به پزشکان، پرستاران و همه مردم برای مبارزه با کرونا و دیگری به مناسبت پیروزی اروپا در جنگ جهانی دوم. پرنس فیلیپ، همسر ملکه و دوک ادینبرو هم در دوران قرنطینه کرونا در اقامتگاه سلطنتی قلعه وینزر حضور داشت.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ملکه انگلیس

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ملکه انگلیس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------