ترامپ فاکس نیوز را "بدتر از اخبار جعلی سی‌ان‌ان" دانست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دونالد ترامپ
دونالد ترامپ در پیامی توییتری از برنامه عصر یکشنبه فاکس نیوز انتقاد کرده و آن را "بدتر از اخبار جعلی سی‌ان‌ان" توصیف کرد و به حامیانش توصیه کرد تا به سمت "شبکه یک خبری آمریکا" که او در گذشته بارها ستایش کرده است، بروند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، علت دقیق انتقاد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چندان مشخص نیست، با این حال او روابط تیره‌ای با کریس والاس، مجری فاکس نیوز ساندی دارد. این مجری آمریکایی در برنامه عصر یکشنبه خود به کمپین ترامپ بر سر انتقاد از کامالا هریس، معاون جو بایدن که به تازگی انتخاب شده است، تاخت.

 

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: فاکس نیوز عصر یکشنبه اصلا قابل دیدن نبود. بدتر از اخبار جعلی سی‌ان‌ان شده است. عمیقا توصیه می‌کنم به سمت شبکه یک خبری آمریکا بروید که واقعا کار منصفانه و متعادلی انجام می‌دهد!

 

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا دقیقا پس از آن مطرح شد که کریس والاس در برنامه خودش، استیو کورتس، مشاور کمپین ترامپ را به باد انتقاد گرفت و تاکید کرد که حملاتی علیه کامالا هریس و ایجاد تردید مبنی بر اینکه او می‌تواند معاون رئیس جمهوری شود یا خیر به سبک حمله به باراک اوباما در مورد محل تولد او و زیر سوال بردن ریاست جمهوری او بوده است.

 

والاس پرسید: آیا کمپین ترامپ، آیا رئیس جمهور ترامپ اذعان دارد که کامالا هریس واجد شرایط است که به عنوان معاون رئیس جمهوری آتی آمریکا فعالیت کند یا خیر؟

 

مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ پاسخ داد: بله او این مساله را به طور شفاف در کنفرانس خبری خود گفت. او گفت که این مساله‌ای نیست که ما دنبال آن باشیم.

 

مجری فاکس نیوز ادامه داد: از طرف دیگر، او این ادعا را رد نکرد و من این سوال را از این بابت مطرح می‌کنم که او این ادعای غلط را که چون والدین هریس مهاجر بودند پس او واجد شرایط نیست، با اینکه خود کامالا متولد کالیفرنیاست، رد نکرد. آیا این هم مانند ادعاها درباره مکان تولد باراک اوباما نیست؟ ساده‌ترین کار این است که بگویید "این ادعای غلطی است و هریس واجد شرایط است." خب چرا نمی‌گویید این غلط است، این نادرست است؟

 

مشاور ترامپ اینگونه پاسخ داد که "به نظر می‌رسد رسانه‌ها به دنبال ایجاد جنجال از چیزی هستند که عملا وجود ندارد."

 

در چند روز گذشته رسانه‌های حامی دموکرات‌ها، کمپین ترامپ را به تعقیب تئوری توطئه علیه هریس متهم کردند. ترامپ گفت "نمی‌داند" ادعاهایی که علیه هریس مطرح می‌شوند درست هستند یا خیر اما گفت او "فرض می‌کند که دموکرات‌ها پیش از انتخاب او برای معاونت بایدن این مسائل را بررسی کرده‌اند."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------