آخرین اخبار بین الملل

مذاکرات آتش‌بس  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد

با گذشت ۷ ماه از جنگ غزه و در ادامه مذاکرات برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه، مقام‌های مصری از بی‌نتیجه بودن مذاکرات شنبه شب و دور جدید…

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کارولینای شمالی آغاز شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
مقامات برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت کارولینای شمالی با ایمیل کردن برگه های رأی برای متقاضیان، انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را رسما آغاز کردند.

 به گزارش مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، با وجودی که ۶۰ روز تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی مانده اما مقامات کارولینای شمالی با ایمیل کردن برگه های رای برای متقاضایان، رای گیری پستی انتخابات را رسما آغاز کردند.  

 

بر اساس این گزارش، بیش از ۶۴۳ هزار نفر از رای دهندگان در کارولینای شمالی خواستار آن شده اند که بصورت پستی در انتخابات ریاست جمهور سال جاری شرکت کنند و به همین دلیل برگه های رای برای آنها ایمیل شده است.  

 

تعداد افرادی که در کارولینالی شمالی خواستار شرکت در انتخابات بصورت پستی شده اند در مقایسه با انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۶ درصد رشد کرده است.

 

رای گیری پستی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بدلیل شیوع گسترده کرونا در این کشور مد نظر برگزار کنندگان انتخابات قرار گرفته و این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، شدیدا به آن اعتراض دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------