عجیب‌ترین فرار ناکام از زندان



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
یک گروه 20نفره از زندانیان که قصد فرار از زندانی در ونزوئلا را داشتند بعد از یک سال و نیم تلاش، موفق به فرار شدند اما تونل آنها سر از یک مرکز آموزشی پلیس درآورد.

به گزارش همشهری به نقل از دیلی میل، روز پنجشنبه یک ویدئوی عجیب از سوی پلیس ونزوئلا منتشر شد؛ ویدئویی که نشان می‌داد، مأموران پلیس در حال خارج کردن چند زندانی از یک تونل بسیار باریک هستند و تلاش می‌کنند که هنگام خروج آنها از تونل، به زندانیان آسیبی نرسد. اما ماجرا از ویدئویی که توسط پلیس منتشر شد هم عجیب‌تر است. داستان ازاین قرار است که یک گروه 20نفره که در زندانی در ونزوئلا زندانی بودند، برای فرار از آنجا نقشه حفر تونل کشیدند. آنطور که پلیس اعلام کرده، زندانیان از یک سال و نیم پیش اقدام به حفر این تونل کردند تا بتوانند خود را به آن‌سوی دیوارهای زندان برسانند. آنها در حفر تونل موفق شدند و توانستند خود را به آن‌سوی دیوارها برسانند اما ظاهرا محاسباتشان اشتباه بود، چرا که تونل آنها سر از مرکز آموزشی فرماندهی پلیس در ماراکایبو درآورد.

 

به این ترتیب در روزی که عده‌ زیادی از افسران پلیس در این مرکز آموزشی در حال تمرینات نظامی بودند، ناگهان دیوار مرکز سوراخ شد و سر و کله یک زندانی که قصد داشت از این سوراخ باریک بیرون بیاید، پیدا شد. مأموران پلیس با دیدن این صحنه شگفت زده شدند و به سمت مرد زندانی رفتند. آنها کمک کردند که این مرد از داخل تونل بیرون بیاید و پس از آن متوجه شدند که علاوه بر این زندانی، 19زندانی دیگر هم وجود دارند که پشت سر او در تونل در حرکت بودند.

 

ماموران پلیس تمامی 20زندانی را از تونل باریک بیرون کشیدند و همگی را بازداشت کردند. تصاویری که از این اتفاق منتشر شده مأموران پلیس را نشان می‌دهد که در حال بیرون کشیدن زندانیان از سوراخی هستند که در دیوار حفر شده است.

 

پلیس اعلام کرده که 3 زندانی که هنگام عبور از تونل باریک دچار جراحات جزئی شده بودند به بیمارستان منتقل شده‌اند و بقیه آنها نیز بازداشت شده و همه‌‌چیز تحت کنترل نیروهای پلیس است. گوستاوو باسابه، کمیسر پلیس گفت که آنها در حال بررسی ابعاد مختلف این فرار هستند تا بتوانند از فرارهای این چنینی در آینده جلوگیری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------