آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کره شمالی اولین تمرین شبیه‌سازی «ماشه هسته‌ای» را برگزار کرد

رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه هسته‌ای خبر می‌دهند. رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه…

گانتز: اسرائیل در حال حرکت برای برگزاری انتخاباتی دیگر است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رهبر حزب آبی سفید در رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در حال حرکت به سمت برگزاری انتخاباتی دیگر در تاریخ ۲۱ مارس آینده است. 

به گزارش مهر، رئیس حزب آبی سفید گفت که اسرائیل به دلیل اختلافات مداوم در حال حرکت به سمت برگزاری انتخاباتی دیگر در ۲۱ مارس آینده است.

 

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد که «بنی گانتز» گفته است به بنیامین نتانیاهو بسیار فرصت و زمان داده است اما وی همچنان از تصویب بودجه خودداری می کند.

 

گانتز گفت: من با او دیدار کرده و از وی خواستم بودجه را تصویب کند. برای توصیف این رسوایی که دولت سه سال است گروگان گرفته شده کلماتی وجود ندارد.

 

وی افزود: به صورت خلاصه، ما در حال حرکت به سمت انتخابات هستیم و ما قویتر از آنچه در نظرسنجی ها دیده ایم از آن خارج خواهیم شد.

 

گفتنی است که حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و حزب آبی سفید به رهبری گانتز از زمان تشکیل کابینه ائتلافی در ماه می ۲۰۲۰ اختلافات زیادی داشته‌اند که مهمترین آن اختلاف میان دو حزب درباره بودجه کابینه است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------