آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ خواستار تعیین یک بازپرس ویژه برای پرونده تقلب انتخاباتی شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رئیس جمهور آمریکا مصرانه خواستار تعیین یک بازپرس ویژه جهت رسیدگی به موارد تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شد.

 به گزارش مهر به نقل از تاس، برغم تأیید پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از سوی مجمع برگزینندگان رئیس جمهور (Electoral College) و معرفی وی به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور همچنان بر لزوم تعیین یک بازپرس ویژه جهت رسیدگی به موارد تقلب ادعایی در انتخابات سوم نوامبر پافشاری می‌کند.

 

ترامپ در یک پیام توئیتری در اینباره نوشت: «پس از مشاهده تقلب گسترده انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، من با هرکسی که فکر می‌کند به یک بازپرس ویژه مقتدر، منصف، فرز و چابک نیازی نیست، به شدت مخالفم. این فاسدترین انتخابات در تاریخ کشور ماست و باید به دقت بررسی شود».

 

نشریه وال استریت ژورنال پیش از این گزارش داد که ترامپ مصرانه بر تعیین بازپرس‌های ویژه جهت انجام تحقیقات پیرامون تقلب ادعایی در انتخابات سوم نوامبر و همچنین رسیدگی به پرونده اتهامات فساد مالی «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» پافشاری می‌کند.

 

وال استریت ژورنال در گزارش خود می‌نویسد: «ویلیام بار، دادستان کل می‌گوید که هیچ دلیلی برای تعیین یک بازپرس ویژه جهت انجام تحقیقات پیرامون پرونده هانتر بایدن یا تقلب انتخاباتی وجود ندارد و اینکه به باور او، تحقیقات در مورد اتهامات مطرح شده علیه پسر جو بایدن به طور مسئولانه و حرفه‌ای در دست پیگیری است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------