ترامپ: تقلب در انتخابات آمریکا حتی مناسب کشور‌های جهان سوم نیز نبود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رئیس جمهور آمریکا مدعی وقوع تقلب گسترده و ریخته شدن آرای بیشتر از جمعیت به صندوق‌های رای شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

 

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آرا ریخته شده در صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار بیشتر از تعداد رای دهندگان بود. نمی‌توان اجازه داد این تحریف پایدار بماند. این یک انتخابات تقلبی بود که حتی مناسب کشور‌های جهان سوم هم نبود!

 

ساعاتی قبل نیز رئیس جمهور فعلی آمریکا مدعی شد در انتخابات تقلب شد و صد‌ها هزار رای در اواخر شب به طرز مرموزی به ایالت‌های تعیین کننده سرازیر شد، زیرا همه فکر می‌کردند من به راحتی در انتخابات برنده می‌شوم، بسیاری دیگر از اقدامات کلاهبرداری و بی نظمی نیز وجود داشته است. گوش به زنگ باشید!

 

دونالد ترامپ که همچنان از پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خودداری می‌کند دیروز در صفحه توئیتر خود نوشته بود: خبر فوری، در پنسیلوانیا ۲۰۵ هزار رأی بیشتر از تعداد شرکت کنندگان داشته ایم. همین مورد می‌تواند موجب چرخش آرا به سمت رئیس جمهور ترامپ شود.

 

این در حالی است که توئیتر پیامی با مضمون «پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط مسئولان انتخابات تأیید شده است» را به توئیت ترامپ الصاق کرد.

 

دیوان عالی آمریکا ماه گذشته درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای لغو پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت را رد کرده بود.

 

ایالت پنسیلوانیا یکی از ایالت‌های کلیدی آمریکا در انتخابات بود که شمارش آرای آن نزدیک به سه روز پس از انتخابات به طول انجامید.

 

ترامپ در ابتدای شمارش آرا از جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در این ایالت پیش بود، اما با شمارش آرای پستی یکباره عقب افتاد و در نهایت بایدن پیروز کسب آرای الکترال کالج پنسیلوانیا شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------