عصائب اهل الحق:ترامپ پس از خروج از کاخ سیاه به فکر حفظ جان خود خواهد بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,عصائب اهل الحق
دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق با اشاره به پیامدهای ترور شهیدان سلیمانی و المهندس توسط آمریکا، گفت: ترامپ پس از خروج از کاخ سیاه به فکر حفظ جان خود خواهد بود. 

به گزارش مهر به نقل از الفرات نیوز، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص شهید سلیمانی مطرح کرد. او در این خصوص گفت: شهید سلیمانی علیرغم برخورداری از یک جایگاه مهم، کاملاً متواضع بود.

 

بر اساس این گزارش، خزعلی تأکید کرد: شهید سلیمانی همواره در نبردهای مختلف علیه تروریسمِ تکفیری داعش در میدان حضور پیدا می‌کرد. ازجمله این نبردها، نبرد آزادسازی تکریت و الفلوجه از لوث تکفیریها بود.

 

دبیرکل عصائب اهل الحق تصریح کرد: او از توانایی‌های ایران برای کمک به عراق استفاده کرد. شهید سلیمانی از عراق دفاع کرد و به خاطر عراق خود را به خطر انداخت. درست به همین دلیل است که شاهد برگزاری مراسم عزاداری باشکوهی برای او در عراق بودیم.

 

الخزعلی با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و المهندس در نهایت با توطئه ترامپ و نتانیاهو ترور شدند و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: آثار و پیامدهای این اتفاق تاریخی باقی خواهد ماند. ترامپ با این اقدام تلاش کرد رضایت لابی صهیونیستی را به دست آورد.

 

او در ادامه یادآور شد: اکنون ترامپ در این فکر است که پس از خروج از کاخ سیاه، چگونه جانش را حفظ کند. ما معتقدیم که آمریکا هیچگاه به فکر عراقی‌ها نبوده و همواره به توطئه چینی علیه آنها پرداخته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------