وندی شرمن هم در دولت بایدن سمت گرفت/ جورج بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , وندی شرمن
منابع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام کردند که معاون وزیر خارجه دولت اوباما و مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران، در دولت آینده آمریکا نیز به عنوان معاون سیاسی وزیر امور خارجه حضور خواهد داشت. 

 به گزارش تسنیم، نشریه آمریکایی پالیتیکو روز سه‌شنبه به نقل از منابع نزدیک به جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گزارش داد که «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در مذاکرات هسته‌ای با ایران که به توافق موسوم به برجام منجر شد، در دولت جو بایدن نیز در سمت معاون سیاسی وزیر امور خارجه فعالیت خواهد کرد.

 

این دو منبع نزدیک به جو بایدن که پالیتیکو از افشای نامشان خودداری کرده است، همچنین از انتصاب «ویکتوریا نولاند» به سمت دستیار ارشد وزیر خارجه دولت بایدن در امور سیاسی خبر داده‌اند. ویکتوریا نولاند نیز در دولت اوباما حضور داشته و تقریباً به مدت ۳.۵ سال (سپتامبر ۲۰۱۳ تا ژانویه ۲۰۱۷) دستیار وزیر خارجه در امور اروپا و اوراسیا بوده است.

 

وندی شرمن که به گفته این دو منبع نزدیک به جو بایدن، معاون وزیر خارجه دولت آینده آمریکا خواهد بود، در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ معاون هیلاری کلینتون جان کری وزیر خارجه دولت اوباما بوده و در مذاکرات هسته‌ای با ایران نیز به عنوان سرپرست تیم مذاکره‌کننده آمریکا نقش ایفا کرده است.

 

 جورج بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کند

رئیس جمهوری اسبق آمریکا از تصمیم خود برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب این کشور که در تاریخ ۲۰ ژانویه برگزار می‌شود، خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، «جورج بوش» رئیس جمهوری اسبق آمریکا از تصمیم خود برای شرکت در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب این کشور که در تاریخ ۲۰ ژانویه برگزار می‌شود، خبر داد.

 

«فردی فورد» رئیس دفتر جورج بوش اعلام کرد که وی به همراه همسرش لورا بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کند.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , وندی شرمن

 

این هشتمین مراسم تحلیفی است که جورش بوش در آن حاضر می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------