آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

صدور فرمان اجرایی بایدن درباره مقابله با تغییرات اقلیمی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , جو بایدن
رئیس جمهور آمریکا یک فرمان اجرایی درباره مقابله با تغییرات اقلیمی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در جمع خبرنگاران به تشریح سیاست‌های واشنگتن در حوزه مقابله با تغییرات اقلیمی پرداخت.

 

وی سپس یک فرمان اجرایی (ریاست جمهوری) مربوط به مقابله با تغییرات اقلیمی را امضا کرد. با امضای این فرمان، گروه مخصوص تشکیل شده برای این منظور با هدایت جان کری، وزیر امورخارجه پیشین آمریکا با اختیارات بیشتری برای مقابله با معضل تغییرات اقلیمی ورود خواهد کرد.

 

جو بایدن در سخنانی در جمع خبرنگاران، درباره سیاست‌های آمریکا در حوزه تغییرات اقلیمی گفت: «همه به خوبی می‌دانند که دولت سابق با فرمان‌های متعدد اجرایی (ریاست جمهوری) چقدر در این زمینه ضربه وارد کرده است. امروز روز (تغییرات) اقلیم در کاخ سفید است. باید به این تهدید حداکثری توجه کنیم که پیش روی ماست یعنی تغییرات اقلیمی و باید با قید فوریت شدید به این مسئله رسیدگی کنیم.»

 

بایدن در ادامه افزود: «به نظرم، ما برای رسیدگی به بحران (تغییرات) اقلیمی تا همین حالا هم بسیار صبر کرده ایم، اما دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم. ما با چشمان خودمان این مسئله را مشاهده و احساس می‌کنیم و در پوست و جان خود آن را درک می‌کنیم. حالا زمان اقدام است.»

 

تاکید دولت بایدن در توجه به تغییرات اقلیمی در حالی صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا پس از سکانداری کاخ سفید، این کشور را از توافقنامه آب و هوایی پاریس خارج کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------