آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

۵ عضو تیم حقوقی پرونده استیضاح ترامپ کناره‌گیری کردند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,استیضاح رئیس‌جمهور
در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری جلسه استیضاح رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سنا باقی مانده است، پنج عضو تیم حقوقی دفاع از وی، انصراف دادند. 

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری جلسه استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سنا باقی مانده است، پنج عضو تیم حقوقی دفاع از وی، انصراف دادند.

 

با کناره‌گیری این پنج نفر، وضعیت بسیار دشوار و چالش‌برانگیزی برای ترامپ رقم خواهد خورد. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای پیدا کردن وکلایی که حاضر به پذیرش این پرونده و دفاع از وی شوند، تلاش زیادی کرده بود.

 

«چاک شومر» رهبر اکثریت دموکرات‌ در سنای آمریکا از برگزاری جلسه استیضاح رئیس‌جمهوری سابق این کشور در تاریخ هشتم فوریه خبر داده است.

 

در همین حال، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که به اعتقاد وی برای محکومیت ترامپ در پرونده استیضاح در مجلس سنا، رأی کافی وجود ندارد.

 

وی افزود که تصور نمی‌کند ۱۷ سناتور جمهوری‌خواه به محکومیت ترامپ رأی دهند.

 

بر اساس این گزارش، در صورتی که تمامی ۵۰ سناتور دموکرات به محکومیت ترامپ رأی دهند، ۱۷ عضو حزب جمهوری‌خواه سنا نیز باید همین رأی را بدهند تا محکومیت وی تصویب شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------