خطرناک‌ترین زنان داعش کشف حجاب می‌‌کنند



شماری از خطرناک‌ترین زنان گروه تروریستی داعش که در بازداشت جریان‌های مخالف خود در اردوگاهی در شمال شرق سوریه نگهداری می‌‌شوند، در اقدامی هماهنگ با پوشیدن لباس‌های متفاوت و کشف حجاب ادعا می‌‌کنند از فرهنگ داعشی منفک شده و در صدد بازگشت به فرهنگ غربی هستند.

 

این زنان که تباری اروپایی و غربی دارند در گفت‌وگویی که اخیراً با روزنامه اسپانیایی «ال‌پاییس» انجام دادند نه تنها نقاب به چهره نداشتند بلکه بدون روسری و با لباس‌های غربی در مقابل دوربین این روزنامه ظاهر شدند.

 

به نوشته این روزنامه، زنان مزبور با آرایش‌های غربی در مقابل خبرنگار حاضر شده و اعلام کردند که به موسیقی گوش می‌دهند و آنچه را که دولت داعش ممنوع کرده بود مجدداً از سر گرفته‌اند.

 

یکی از زنان «ایمیلی کانیگ» نام دارد؛ اسم این زن فرانسوی‌تبار جزو لیست خطرناک‌ترین تروریست‌ها در سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است.

 

همچنین شمیمه بیگم معروف به عروس داعش نیز که پیش از این کشورش تابعیت او را باطل کرده بود با این شکل و شمایل در اردوگاه محل نگهداری خود رفت‌و‌آمد می‌کند.

 

برخی از کارشناسان امور تروریسم بر این باورند که این تحول عظیم در رفتار تروریست‌های داعش صرفاً یک راهبرد مقطعی برای خروج از بازداشتگاه‌های خود و جلب توجه افکار عمومی است.

 

به اعتقاد کارشناسان، این یکی از حربه‌های وکلای زنان نامبرده است تا از این طریق کشورهای متبوع‌شان را متقاعد به بازگرداندن آنان کنند.

 

با این حال این ۶ زن که در میان اردوگاه محل نگهداری داعشی‌ها با سر و وضع غربی رفت‌وآمد می‌‌کنند گفته‌اند در صورت بازگشت به موطن خویش آمادگی تحمل تبعات جنایی اقدامات سابق خود را دارند.

 

در بخش دیگری از گزارش این روزنامه اسپانیایی آمده است: وداد زن ۳۴ساله آلمانی‌تبار موهای خود را رنگ کرده و با لباس جین در اردوگاه رفت‌وآمد می‌‌کند. او روز ۸ مارس، همزمان با روز جهانی زن، حجاب خود را از سر برداشته است.

 

او که مادر چهار فرزند از ۲ تروریست داعشی است تاکید می‌‌کند قصد دارد زندگی خود را به این شکل ادامه دهد.

 

از سویی شمیمه بیگم ۲۱ساله که ظاهراً پرچمدار این رویکرد است ادعا می‌‌کند از یک سال پیش دیگر از حجاب و نقاب استفاده نمی‌کند.

 

شمیمه که از ۱۵سالگی به گروه داعش پیوسته مدعی است این رفتار او با واکنش شدید و سرکوب‌گرانه دیگر زنان داعش حاضر در این اردوگاه که تحت حاکمیت نیروهای کرد سوری متحد آمریکاست مواجه شد.

 

این زنان که به اشکال مختلفی از خانه‌های خود فرار کرده و به داعش پیوسته بودند اکنون ادعا می‌‌کنند که فریب تبلیغات داعش را خورده‌اند.

 

آنان همچنین می‌گویند خود نیز قربانیان داعش هستند و دست داشتن در جنایاتی را که این گروه تروریستی طی پنج سال در حق زنان و کودکان سوری و عراقی مرتکب شده بود نفی می‌‌کنند.

 

این زنان اکنون ادعا می‌‌کنند بعد از کشف حجاب امنیت جانی ندارند و دیگر زنان داعشی اردوگاه تهدیدشان کرده‌اند که آنان را زنده به آتش خواهند کشید و حتی چندین بار با سنگ به آنها حمله شده است!

 

 خطرناک‌ترین زنان داعش,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

  

 خطرناک‌ترین زنان داعش,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

  

 خطرناک‌ترین زنان داعش,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

  

 خطرناک‌ترین زنان داعش,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 

اعتمادآنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------