اردوغان: نتانیاهو هرگز دوست ما نبوده است/ به مبارزه با وی ادامه خواهیم داد



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری ترکیه تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و همچنان به مبارزه با وی ادامه خواهیم داد. 

 به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه در گفت‌وگو با جوانان در کتابخانه «ملت» در آنکارا اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و همچنان به مبارزه با وی ادامه خواهیم داد.

 

اردوغان گفت که من تاکنون با نتانیاهو دیدار نکرده‌ام. فقط با «آریل شارون» نخست‌وزیر سابق اسرائیل در داووس دیدار کردم. جوابی که در داووس به او دادم، به همه جهان معلوم است. چون اینها کودکان، زنان، بزرگسالان را به قتل و شهادت می‌رسانند، در داووس و مجمع عمومی سازمان ملل به ایشان گفتم که شما این هستید.

 

وی تصریح کرد: «من طی ۴۰ سال گذشته زندگی سیاسی خود را به‌ویژه با مقابله با اینها گذراندم. وقتی بحث از فلسطین می‌شود، ریه‌هایم انگار به صدا در می‌آیند. در مجمع عمومی سازمان ملل بر روی نقشه نشان دادم که این دولت تروریستی اسرائیل از سال ۱۹۴۷ تاکنون سرزمین‌های فلسطین را چگونه اشغال کرده است».

 

رئیس‌جمهوری ترکیه درباره فعالیت‌های این کشور در دریایی مدیترانه نیز گفت: «در حال حاضر پنج فروند کشتی حفاری و اکتشافی داریم و به هیچ کس محتاج نیستیم. از این کشتی‌ها مژده‌های خوبی دریافت می‌کنیم و انشالله به‌زودی به همراه این مژده‌ها، خبر کشف ذخایر نفتی و گازی (در مدیترانه شرقی) دریافت خواهید کرد. انشالله در تاریخ ۲۰ جولای به قبرس سفر کرده و از قبرس شمالی پیام‌های لازم را به همه جهان خواهم داد. این پیام‌ها نه تنها به جزیره، بلکه به کل جهان مربوط می‌شود».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------