ترامپ: پنس را بعنوان زوج انتخاباتی خود انتخاب نمی‌کنم



 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به حضور در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور اعلام کرده است که قصد ندارد مایک پنس، معاون سابق خود را بعنوان زوج انتخاباتی برگزیند. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا از انتخاب فردی به جز مایک پنس، معاون سابق خود بعنوان زوج انتخاباتی اش در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

 

وی در این راستا اعلام کرده است که تصمیم گرفته تا درباره انتخاب ران دی سانتیس، به عنوان زوج انتخاباتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ به بررسی بپردازد.

 

بسیاری از رسانه‌های آمریکایی این اظهارات دونالد ترامپ را نشانه‌ای برای عبور وی از معاون سابق خود یعنی مایک پنس، برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا دانسته اند.

 

ترامپ در یکی از مصاحبه‌های خود با شبکه خبری فاکس‌نیوز، اظهار کرده است که، دی‌سانتیس، فرماندار فعلی ایالت فلوریدا از جمله افراد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود که قصد دارم برای انتخابات آتی آمریکا وی را بعنوان زوج انتخاباتی خود انتخاب کنم.

 

تنها چند روز از جلسه کارولینای شمالی می‌گذرد، جلسه‌ای که در آن ترامپ از اختلافات خود مایک پنس پرده برداشت و در اظهاراتی مدعی شده است که، با مایک پنس رابطه خوبی دارم، اما از یک نظر از وی ناامید شده ام.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------