آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

پوتین: گزارش‌ها درباره ارائه سیستم ماهواره‌ای پیشرفته روسی به ایران، بی‌اساس است| روابط روسیه با آمریکا به پایین ترین سطح رسیده است



رئیس‌جمهوری روسیه,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش ادعایی روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» درباره ارائه یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته روسی به ایران را رد کرد. 

 به گزارش ایلنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش ادعایی روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» درباره ارائه یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته روسی به ایران را رد کرد.

 

وی تأکید کرد که روسیه با ایران برنامه‌های همکاری، از جمله همکاری‌های نظامی و فنی دارد ولی گزارش روزنامه واشنگتن‌پست، عاری از صحت است.

 

پوتین تصریح کرد: «این فقط یک خبر جعلی است. حداقل این‌که من چیزی در خصوص این مطالب نمی‌دانم، آنهایی که در خصوص این صحبت کرده‌اند، احتمالا بیشتر بدانند».

 

وی افزود که این گزارش کاملا مزخرف و به درد نخور است.

 

روزنامه واشنگتن‌پست پیش از این نوشته بود که روسیه در تدارک ارائه یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته به ایران است که این کشور را قادر می‌کند اهداف نظامی بالقوه را در خاورمیانه ردیابی کند.

 

 روابط روسیه با آمریکا به پایین ترین سطح رسیده است

رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه ان. بی. سی روابط مسکو-واشنگتن را در پایین ترین سطح خود طی سال های اخیر عنوان کرد.

 

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی گفت که روابط مسکو با واشنگتن به پایین‌ترین سطح طی سال‌های گذشته رسیده است.

 

بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین همچنین افزود که توصیف وی به عنوان «قاتل» توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نگرانش نمی‌کند.

 

پوتین در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی که جمعه شب گزیده‌هایی از آن پخش گردید، گفت: ما روابط دوجانبه ای داریم که به نازل‌ترین سطح طی سال‌های اخیر رسیده است.

 

وی در واکنش به سوالی پیرامون قاتل خواندن خود توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا افزود که تا کنون ده‌ها اتهام از این قبیل را شنیده است.

 

رئیس جمهور روسیه گفت: من همواره در جهت مصلحت مردم و دولت روسیه تلاش کردم و احکام الصاقی مختلف چیزی نیست که اصلاً درباره آن احساس نگرانی کنم.

 

پوتین همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را «شخصیتی منحصربفرد و با استعداد» خطاب کرد که بایدن با وی کاملاً تفاوت دارد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------