دستیار سابق بایدن خواستار برکناری او شد



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
زنی که می گوید رئیس جمهور آمریکا در سال ۱۹۹۳ وی را مورد آزار جنسی قرار داده، خواستار برکناری بایدن به اتهام فساد اخلاقی شد. 

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، متهم شدن «اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک به فساد اخلاقی، ضربه سختی به حزب دموکرات آمریکا بود حال آنکه از دیروز که وی به دنبال اعمال فشارها مجبور به استعفا شد؛ داستان فساد اخلاقی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز بار دیگر سر زبان ها افتاده است.

 

«تارا رِید» دستیار سابق بایدن در دوره حضور او در سنای آمریکا، وی را به تعرض جنسی در سال ۱۹۹۳ متهم کرده و می گوید رئیس جمهور آمریکا هم باید از این بابت کناره گیری کند.

 

رِید که پیشتر در جریان کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ بایدن هم وی را به فساد اخلاقی متهم کرده بود؛ بار دیگر، در گفتگو با شبکه «فاکس نیوز» گفت: کومو تنها کسی نیست که باید کناره‌گیری کند. بیایید خواستار تحقیقات واقعی درباره بایدن شویم و فساد قدرتمندان سودجو را فاش کنیم.

 

کومو ۶۳ ساله اوایل سال ۲۰۲۱ از سوی ۱۳ نفر از جمله برخی از کارکنان فرمانداری، به آزار جنسی متهم شد.

 

گفته می‌شود که «کتی هاچول» ۶۲ ساله به عنوان نخستین فرماندار زن ایالت نیویورک جانشین کومو خواهد شد. وی ظرف ۱۴ روز آینده و با اجرایی شدن استعفای کومو، به عنوان ۵۷ اُمین فرماندار نیویورک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------