آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

«بنی گانتز»: اگر در منطقه جنگی رخ دهد، عملیات اسرائیل بی‌سابقه خواهد بود



بنی گانتز ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی، گفت که اگر در منطقه جنگی رخ دهد، عملیات اسرائیل بی‌سابقه خواهد بود. 

به گزارش ایلنا، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی، گفت که اگر در منطقه جنگی رخ دهد، عملیات اسرائیل بی‌سابقه خواهد بود.

 

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که در صورت وقوع جنگ، اسرائیل عملیات‌هایی انجام می‌دهد که تا کنون دیده نشده است.

 

گانتز که در جریان افتتاح کارخانه جنگ‌افزار وابسته به صنایع نظامی رافائل در شمال سرزمین‌های اشغالی صحبت می‌کرد، افزود: «۱۵ سال پیش این محل با راکت‌های حزب‌الله و در نتیجه تهدید حضور ایرانی‌ها در سوریه به آتش کشیده شداما اگر دوباره جنگی درگیرد، آماده هستیم عملیاتی را انجام دهیم که تا پیش از این کسی مشابه آن را در گذشته ندیده بود».

 

ادعاهای گانتز در حالی بیان می‌شود که «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اخیرا اذعان کرده بود که این رژیم به طور عملی، فاقد هرگونه قدرت نظامی کلاسیک برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران است.

 

اولمرت طی مقاله‌ای در روزنامه «هاآرتص» نوشت که اسرائیل توان نظامی حمله به مراکز هسته‌ای ایران و نابودی آن همانگونه که در سال ۱۹۸۱ در عراق و در سال ۲۰۰۷ در سوریه انجام داد، را ندارد.

 

وی با تاکید بر این‌که ایران در هر مقطع زمانی این توانایی را داشت که طی چند ماه به غنی‌سازی با حجم لازم از اورانیوم تبدیل به یک کشور هسته‌ای شود، از رویکرد ایران‌هراسی انتقاد کرد و گفت که نیازی به این کار نبوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------