آمریکا به دنبال ممنوع کردن واردات نفت روسیه/ انگلیس از اینترپل خواست دسترسی روسیه را قطع کند



واردات نفت  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، این مجلس در حال بررسی تصویب قوانینی برای ممنوعیت واردات نفت روسیه بوده و کنگره این کشور به دنبال تصویب کمکی ۱۰ میلیارد دلاری به اوکراین است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: مجلس اکنون در حال بررسی تصویب قوانین قدرتمندی است که روسیه را بیش از پیش در اقتصادی جهانی منزوی می‌کند.

 

او ادامه داد: لایحه ما واردات نفت و محصولات انرژی روسیه به آمریکا را ممنوع و روابط تجاری عادی با روسیه و بلاروس را لغو خواهد کرد؛ این لایحه همچنین اولین گام را برای جلوگیری از دسترسی روسیه به سازمان تجارت جهانی برمی‌دارد.

 

 حمله روسیه به اوکراین,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 

به دنبال حمله روسیه به اوکراین، انگلیس خواستار تعلیق دسترسی روسیه به سامانه‌های اینترپل شد. 

 

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس در نامه‌ای خطاب به اینترپل، خواستار تعلیق دسترسی روسیه به سامانه‌های این نهاد بین‌المللی شد.

 

پاتل گفت: انگلیس شانه به شانه اوکراین می‌ایستد. به دنبال درخواست اوکراین و در کنار همتایان از استرالیا، کانادا، نیوزلند و آمریکا، من نیز در نامه‌ای خطاب به دبیرکل پلیس بین‌الملل خواستار تعلیق فوری دسترسی روسیه به سامانه‌های اینترپل از سوی این نهاد و کمیته اجرایی‌ آن شده‌ام.

 

وزیر کشور انگلیس در ادامه مدعی شد: روسیه سابقه سواستفاده از این سامانه‌ها را دارد و باید همین حالا برای حفاظت از شرافت اینترپل اقدام کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------