آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

رییس جمهوری که شیفته سلفی گرفتن است



کافی است گشتی در فضای مجازی بزنید و دنبال عکس‌‌های نارندرا مودی نخست وزیر هند بگردید که به گفته رسانه‌های آن کشور شیفته "سلفی" گرفتن است.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نخست وزیر هند


یکی از این سلفی‌ها البته موجب شد برخی او را متهم به نقض قوانین انتخاباتی هند کنند؛ وقتی سال ۲۰۱۴ پس از انداختن رأی خود در صندوق، یک سلفی از خودش با نشان حزبش، که یک گل نیلوفر است، گرفت.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نخست وزیر هند


با این حال نخست وزیر هند در برنامه‌های داخلی و خارجی خود از گرفتن این عکس‌ها با تلفن‌های هوشمند دست بر نداشته و یکی از آنها که سال گذشته با یک آیفون طلایی در چین گرفته، توجه رئیس شرکت آمریکایی اپل را جلب کرده است.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نخست وزیر هند

به گزارش رویترز، با وجود علاقه نارندرا مودی به آیفون‌‌های شرکت اپل، انتظار می‌رود که او در دیدار با رئیس اپل، درخواست تولید این گوشی‌ها در هند را مطرح کند، تا کمکی باشد به تحقق وعده او در تبدیل هند به قطب صنعتی.

سفر تیم کوک به هند، نخستین سفر یک مدیر اجرایی شرکت اپل در دوران مسئولیت خود به آن کشور است. هرچند استیو جابز معروف، از بنیانگذاران اپل، اواسط دهه ۷۰ میلادی به هند سفر کرد و بسیار هم تحت تاثیر قرار گرفته بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------