اخبار پزشکی

نوشیدن آب پیاز ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

آب پیاز بدنتان را بازسازی می‌کند

بدون پیاز، هیچ غذایی خوشمزه نیست؛ لذا وقتی در وعده‌های غذایی گنجانده نشود، احساس کمبود می‌کنیم. پیاز در غذا هم معجزه می‌کند…

مسمومیت ۷ کودک بر اثر مصرف کیک حاوی قرص در کرمان



اخبار,اخبار پزشکی,مسمومیت بر اثر مصرف کیک حاوی قرص در کرمان
رئیس اورژانس کرمان از مسمومیت هفت کودک در کرمان و بافت خبر داد و گفت: در بسته‌بندی‌های کیک و کلوچه‌ها ارائه شده قرص وجود داشته است.

سیدمحمد صابری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه تاکنون هفت کودک کرمانی با نشانه‌های مسمومیت و خواب‌آلودگی به اورژانس مراجعه کردند اظهار داشت: چهار کودک در کرمان و سه کودک در بافت به اورژانس مراجعه کردند.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه این بیماران با درمان سرپایی مرخص شدند گفت: بنا به اظهارات خانواده‌های این بیماران فرزندان آنها پس از خوردن کیک حالت مسمومیت و خواب‌آلودگی پیدا کردند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی، مدیر حوادث و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز اینکه داخل این کیک و کلوچه‌های که به ما ارائه شده قرص بوده است افزود: اما همه این بسته‌بندی‌ها باز شده بوده و مشخص نیست که این قرص‌ها در کجا در داخل کیک و کلوچه‌ها گذاشته شده است.

 

وی با بیان اینکه کیک و کلوچه‌ها از شرکت‌های مختلف بودند افزود: خانواده‌ها قبل از استفاده از مواد خوراکی بسته‌بندی شده، از سلامت کامل محصول و محتویات بسته‌بندی شده آن، اطمینان حاصل کنند.

 

وی به صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده مواد خوراکی و آشامیدنی، توصیه کرد مواد خوراکی و آشامیدنی را مستقیماً از کارخانجات و نمایندگی‌های مجاز و شرکت‌های توزیع‌کننده معتبر، تامین کنند.

 

صابری افزود: بازرسان حوزه غذا و دارو و همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ضمن بازدید از کارخانجات و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی، بر روند تولید و توزیع محصولات خوراکی نظارت کامل داشته و گروه‌های مربوطه، تدابیر  لازم را در این زمینه به عمل می‌آورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------