استفاده از ربات‌ها برای غذارسانی به قرنطینه‌شدگان در چین



اخبار,اخبار پزشکی

مقامات چین برای تحویل غذا به افراد آلوده به ویروس در حال انتشار کورونا، در یک مرکز قرنطینه به ربات‌ها متوسل شده‌اند. روزنامه بریتانیایی دیلی‌میل، فیلم جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌دهد، ربات‌ها چگونه برای افرادی که در یک هتل قرنطینه در چین هستند، برای متوقف کردن شیوع ویروس کرونا غذا می‌برند.

 

ربات‌ها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که در طول دوران قرنطینه‌ی این بیماری کشنده، جلوی در اتاق‌ها برای ارائه غذا و نواختن موسیقی برای سرگرمی می‌ایستند.

 

بیش از ۲۰۰ گردشگر پس از فرود هواپیمای آن‌ها در این شهر، در نقطه قرنطینه در هانگژو در شرق چین اسکان داده شدند. برخی از مسافران این هواپیما از ووهان، شهری که در آن ویروس باعث کشته شدن بیش از ۱۰۶ تن شده، آمده بودند.

 

به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی در میان گردشگران، کارکنان هتل شروع به تهیه و سرو وعده‌های غذایی با استفاده از ربات‌ها کردند. کلیپ ویدیویی که از میهمانان مقیم هتل گرفته شده، نشان می‌دهد که ربات جلوی درهایِ اتاق مکث می‌کند و مردم بیرون می‌آیند و غذا را می‌گیرند.

اخبار,اخبار پزشکی

 

ضمن سرو غذا، تبلیغی نیز برای میهمانان در حال اجراست و ربات می‌گوید: سلام به همگی ... من اینک وعده‌های غذایی را برای شما سرو می‌کنم و در صورت داشتن هر نوع درخواست لطفاً از طریق WeChat برای ما پیام ارسال کنید.

 

او در ادامه می‌گوید: یکی از کارمندان به زودی با شما تماس خواهد گرفت ... از غذای خود لذت ببرید، متشکرم!

 

برنامه نویسی برای شانزده ربات انجام شده است و هر یک از آن‌ها در یکی از طبقات هتل خدمت‌رسانی می‌کنند، مسیر حرکت آن‌ها و مکان‌های ایستادن و مدت زمان توقف برای هر ربات مشخص شده، این ربات‌ها برای سرگرمی برای مهمانان هتل آواز هم می‌خوانند.

اخبار,اخبار پزشکی

 

تابناک باتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------