اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

گران‌فروشی حدود ۸۰ درصدی ماسک در برخی داروخانه‌های تهران!



اخبار,اخبار پزشکی,ماسک در تهران
برخی داروخانه‌های سطح شهر تهران ماسک‌های معروف به N۹۹ را با گران‌فروشی ۱۱ هزار تومانی، به مبلغ ۲۵ هزار تومان به مردم عرضه می‌کنند!

به گزارش تسنیم، تعدادی از داروخانه‌های شهر تهران در حالی ماسک‌های N99 را به قیمت 25 هزار تومان به مردم می‌فروشند که قیمت مصرف‌کننده روی این محصولات 14 هزار تومان درج شده است!

 

نکته جالب‌تر اینکه برخی داورخانه‌ها در صورتی حاضر به عرصه همین ماسک‌ها 25 هزار تومانی به خریدار هستند که دو عدد از آن خریداری شود!

 

این در حالی است که متخصصان بیماری‌های عفونی و واگیردار طی روزهای اخیر به کرات تاکید کرده‌اند که استفاده از انواع ماسک‌ها حتی ماسک‌های فیلتردار تاثیر چندانی در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای ویروسی مانند کرونا ندارد.

 

سازمان تعزیرات حکومتی هم که مانند همیشه فقط اعلام آمادگی می‌کند، روز گذشته از اعلام آمادگی تعزیرات برای برخورد با گرانفروشی ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط سودجویان خبر داد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 135 و یا تارنمای t135.ir به این سازمان اعلام کنند.

 

محمدعلی اسفنانی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز امروز شنبه درباره آخرین وضعیت اقدامات تعزیرات برای برخورد با گران‌فروشی ماسک و دستکش گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات از صبح به سطح شهر اعزام شده‌اند و هنوز گزارشی واصل نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------