کرونا به یزد رسید/ آزمایش مثبت یک گلستانی؛ بیمار مشکوک به کرونا در بندرعباس درگذشت



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در یزد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از مثبت شدن یک مورد فرد مشکوک به کرونا در یزد خبر داد.

محمدرضا دهقانی در گفت و گو با مهر گفت: با ارسال آزمایش از افرادی که به دلیل علایم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر از آنان به ویروس کرونا (کوئید ۱۹) در یزد مثبت اعلام شد.

 

او ادامه داد: از آنجا که این آزمایش باید سه بار تائید شود،  نتیجه آزمایش نخست این شخص که هم اکنون در بیمارستان بستری است مثبت اعلام شده و نتیجه ابتلا یا عدم ابتلای قطعی او فردا رسما از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

 

سه فرد مشکوک به کرونا در مشگین‌شهر قرنطینه شدند

فرماندار مشگین‌شهر گفت: تا کنون سه مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌ و هم‌اکنون در قرنطینه کامل قرار گرفته‌اند.

 

اکبر صمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نتیجه آزمایش قطعی افراد مشکوک هنوز اعلام نشده،اظهار داشت: یک نفر از این افراد  اخیرا از شهرستان قم به مشگین‌شهر مراجعت کرده است.

 

مورد مثبتی از کرونا در کردستان نداریم/ ۵۱ نفر مشکوک به کرونا در استان بستری هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 51 مورد بیمار مشکوک به کرونا در استان بستری شده‌اند که تاکنون آزمایش 21 مورد آنها منفی بوده است.

 

یکی از سه بیمار مبتلا به کرونا در کرج از بیمارستان ترخیص شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه صرفا افرادی که علائم جدی کرونا را دارند به بیمارستان مراجعه کنند گفت: یکی از سه بیمار بستری شده مبتلا به کرونا در کرج ترخیص شد.

 

شناسایی دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در گناباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از تشخیص دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در گناباد و ارسال نمونه آزمایشگاهی آنها به تهران خبر داد.

 

جواد باذلی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تا بحال دو مورد مشکوک به کرونا در گناباد دیده شده که مورد اول یک دانشجوی اهل قم و دیگری طلبه ای که اخیرا از البرز به گناباد سفر کرده و هر دو مورد پس از تشخیص علایم مشابه ویروس کرونا در بیمارستان علامه بهلول گناباد بستری و با بهبود عمومی حال‌شان و آموزش موارد لازم به خود بیماران و اطرافیان بیمار ترخیص و نمونه آزمایشگاهی آنان به تهران ارسال شده است.

 

آزمایش یک گلستانی مشکوک به کرونا مثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: آزمایش یک گلستانی مشکوک به کرونا مثبت شد.

 

عبدالرضا فاضل شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته که اولین مورد ویروس کرونا در شهر قم مثبت اعلام شد، دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تمامی مراکز درمانی و کادر پزشکی خود اعلام آماده باش داد.

 

بیمار مشکوک به کرونا در بندرعباس درگذشت

دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان اعلام کرد: یک مرد ۵۳ ساله با علائم مشکوک و نزدیک به کرونا در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس درگذشت.


این بیمار دوشنبه هفته جاری با علائم شبیه به کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و ساعت ۸ شب همان روز دارفانی را وداع گفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------