۱۲ کشته در ایتالیا به دلیل کرونا/ ویروس به گرجستان و پاکستان رسید



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در جهان
ایتالیا در روزهای اخیر با بیش از ۳۰۰ مورد ابتلا و ۱۲ مورد مرگ به کانون ویروس کرونا در اروپا بدل شده است.

به گزارش تسنیم، تعداد قربانیان ویروس کرونا در جهان به 2764 نفر افزایش یافت که از این تعداد چین با 2715 قربانی در رده نخست قرار دارد و در این بین ایتالیا با 12 مورد فوتی در صدر کشورهای قربانی این ویروس کشنده در اروپا قرار دارد.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، چندین کشور اروپایی از اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا خبر داده‌اند که به نظر می‌رسد جملگی به گسترش شیوع بیماری در ایتالیا مرتبط باشد.

 

اتریش، کرواسی و سوئیس در اروپا، به علاوه الجزایر در آفریقا، گفتند شهروندانی که مریض شده‌اند به ایتالیا سفر کرده بودند.

 

از سوی دیگر اولین تست مثبت ویروس کرونا در آمریکای لاتین گزارش شده است؛ در یک شهروند برزیلی که تازه از ایتالیا برگشته است.

 

ایتالیا در روزهای اخیر با بیش از 300 مورد ابتلا و 12 مورد مرگ به کانون ویروس کرونا در اروپا بدل شده است. اما همسایگان ایتالیا تصمیم گرفته‌اند بستن مرزها اقدامی نامتناسب با شرایط خواهد بود.

 

روز سه شنبه همزمان با ظهور موارد تازه ابتلا در اروپا و بخش مرکزی و جنوبی ایتالیا، وزرای بهداشت فرانسه، آلمان، ایتالیا و کمیسیون اتحادیه اروپا در نشستی قول دادند مرزها با ایتالیا را باز نگاه دارند.

 

شمار مبتلایان به کرونا در کویت به ۲۵ نفر رسید

وزارت بهداشت کویت امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۵ نفر افزایش یافت.

 

این وزارتخانه افزود که وضعیت همه این افراد پایدار است و مبتلایان برای انجام اقدام های پزشکی به بیمارستان های تعیین شده برای مقابله با کرونا منتقل شده اند. 

 

شمار مبتلایان به کرونا در لبنان به ۲ نفر رسید

وزارت بهداشت لبنان چهارشنبه شب اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲ نفر افزایش یافت.

 

این وزارت خانه در بیانیه ای که در بیروت منتشر شد، افزود: بیمار دوم در ارتباط با بیمار اول بوده و در یک سفر زیارتی برای هفت روز در ایران حضور داشته و اول اسفند ماه با هواپیمایی که اولین بیمار در آن حضور داشت به لبنان بازگشت.

 

۲ مورد ابتلا به کرونا در پاکستان شناسائی شد

«ظفر میرزا» (Zafar Mirza) وزیر بهداشت پاکستان امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری نوشت: تایید می‌کنم که ۲ مورد از ابتلا به کرونا در پاکستان شناسائی شده است.


شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در گرجستان: یک مسافر ایران

وزیر بهداشت گرجستان از شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد و گفت فرد مبتلا یک شهروند گرجستان است که از ایران به آن کشور سفر کرده است.

 

به گفته اکاترین تیکارادزه این فرد که بعد از خروج از ایران از مرز آذربایجان وارد گرجستان شده بلافاصله بعد از تشخیص بیماری در مرز به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------