افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به 286 نفر/ تعداد فوت شدگان به 12 نفر رسید



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در اصفهان تا امروز (هجدهم اسفند ماه) را اعلام کرد.

آرش نجیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در اصفهان، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران بیدگل تا امروز (هجدهم اسفند ماه) به ۲۸۶ نفر افزایش یافته است.

 

وی گفت: طبق آخرین آمار پاسخ تست ۹۹۱ مورد از افراد مشکوک به کرونا در سطح شهر و استان اصفهان به جز کاشان و آران بیدگل انجام شده که از این موارد تست ۷۰۵ مورد منفی و متاسفانه تست ۲۸۶ مورد مثبت اعلام شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه میانگین سن مبتلایان به کرونا در اصفهان ۵۸ سال است، افزود: از این تعداد ۱۷۹ مرد و ۱۰۷ زن هستند که متاسفانه یک زن باردار در میان آنها است.

 

نجیمی اظهار کرد: علاوه بر اصفهان، ۱۵ شهرستان دیگر اصفهان نیز درگیر این بیماری هستند که تاکنون اصفهان ۱۶۴ مورد، اردستان ۱۳ مورد، چادگان ۲ مورد، خمینی شهر ۴ مورد، خوانسار ۳ مورد، سمیرم ۲ مورد، شاهین شهر ۱۳ مورد، شهرضا ۸ مورد، فریدن ۲ مورد، فلاورجان ۷مورد، گلپایگان ۵مورد، لنجان ۱۲مورد، مبارکه ۱۰ مورد، نایین ۱۱مورد، نجف آباد ۱۷ مورد و نطنر ۱۳ مورد از قطعی کرونا در آنها ثبت شده است.

 

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، متاسفانه تست کرونا ۱۲ نفر از افراد فوت شده، مثبت بوده است و تاکنون نیز ۲۱ نفر از افرادی که ابتلا قطعی به کووید- ۱۹ داشته اند از بیمارستان ترخیص و ۲۵۳ نفر هنوز بستری هستند.

 

اینفوگرافیک/ آمار ابتلا به کرونا در استان‌ها از ابتدا تا ۱۸ اسفند

طبق اعلام وزارت بهداشت تا روز ۱۸ اسفند آمار ابتلا به ویروس کرونا در ایران به ۶۵۶۶ نفر رسید. از این تعداد ۲۱۳۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته‌اند. مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۹۴ مورد رسید. در این اینفوگرافیک جزئیات آمار ابتلا، به تفکیک هر استان تا روز ۱۸ اسفند را مشاهده می‌کنید.

اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------