پیش بینی باورنکردنی شیوع کرونا در ۷ سال پیش!



اخبار,اخبار پزشکی,پیش بینی باورنکردنی شیوع کرونا
در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کاربر توئیتر ۷ سال پیش با انتشار یک توئیت از شیوع کرونا خبر داده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از یک ماه و نیم می‌گذرد. این ویروس برای اولین بار در تاریخ ۲۲ ژانویه و در شهر " ووهان " چین مشاهده شد. تاکنون نزدیک ۱۵۰ هزار تن در جهان به این ویروس مبتلا شده اند که خوشبختانه بیش از ۷۰ هزار تن از آن‌ها بهبود یافته اند. نزدیک به ۶ هزار تن نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

 

اما با وجود آنکه کمتر از دو ماه از همه گیری این ویروس در جهان می‌گذرد، اما پست توئیتری یک کاربر که شیوع این ویروس را در ۷ سال پیش پیش بینی کرده کاربران را شوکه کرده است. این کاربر که نام کاربری او در توئیتر Macro_Acortes است در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۳ در پستی نوشته بود: «کروناویروس.... می‌آید.»

اخبار,اخبار پزشکی,پیش بینی باورنکردنی شیوع کرونا

 

پیش بینی باورنکردنی شیوع کرونا در ۷ سال پیش!

 

انتشار این توئیت در فضای مجازی که در آن فردی ۷ سال پیش از شیوع این بیماری خبر داده بود موجب شوکه شدن کاربران زیادی شده است. این توئیت از زمان انتشار تاکنون ۵۷۰۰۰ بار بازنشر شده و صدهزار لایک دریافت کرده است. این توئیت به دلیل آنکه کروناویروس را که اکنون تبدیل به یک بیماری همه گیر در جهان شده پیش بینی کرده بود مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به این کاربر نوشت: «تو توئیتر را هک کردی تا تاریخ توئیتت را عوض کنی؟» کاربر دیگری نوشت: «آه، کمی صبر کنید. آخرین توئیتی که این کاربر داشته سال ۲۰۱۶ بوده که احتمالا دولت برای اینکه سر و صدا بپا نشود اکانت او را بسته است.»

 

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که یک کاربر در توئیتر از حادثه‌ای پیشتر از موعد وقوع آن در جهان خبر می‌دهد. سل ۲۰۱۲ نیز یک کاربر توئیتر با انتشار توئیتی از کشته شدن " کوبی برایانت"، ستاره NBA در حادثه سقوط هلی کوپتر خبر داده بود. کوبی برایانت حدود ۲ ماه پیش در حادثه سقوط هلی کوپتر جانش را از دست داد.

اخبار,اخبار پزشکی,پیش بینی باورنکردنی شیوع کرونا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------