۱۸۹۲ نفر در استان اصفهان به کرونا مبتلا شدند/ کاشان و آران و بیدگل همچنان در وضعیت قرمز



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در اصفهان
با ثبت ۱۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در استان اصفهان شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۸۹۲ نفر رسید.

به گزارش تسنیم، بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 24 ساعت گذشته 101 مورد جدید ابتلای قطعی به کووید 19 در استان اصفهان ثبت شده است.

 

به این ترتیب مجموع موارد ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان به 1892 مورد رسید.

 

کاشان و آران و بیدگل همچنان در وضعیت قرمز

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به ارتباط کنفرانس ویدیویی استاندار اصفهان با رییس جمهور در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ارائه گزارشی از عملکرد مسولان استان برای کنترل این بیماری گفت: خوشبختانه وضع کنترل این بیماری در این استان به جز کاشان و آران و بیدگل به ثبات رسیده است.

 

حجت الله غلامی افزود:رییس جمهور در این کنفرانس ویدیویی به وزیر بهداشت دستور داده هر چه سریعتر اقدامات لازم برای کنترل و مبارزه با این بیماری در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل انجام شود.

 

به گفته وی، وزیر بهداشت دیشب دو تیم اجرایی را به این دو شهرستان برای بررسی و نظارت دقیق تر بر روند درمان و پیشگیری بیمار کرونا اعزام کرده است.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان به وضعیت تردد خودروها در جاده های استان اصفهان اشاره کرد و گفت:از ۲۵ اسفند تا امروز حدود 63 درصد حجم سفرها در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است و بررسی این آمار در یک روز گذشته هم کاهش 75درصدی را نشان می دهد.

 

غلامی با بیان اینکه 15درصد از حجم کنونی تردد ها در جاده های این استان به علت قرار گرفتن این استان در چهار راه ترانزیتی کشور است اضافه کرد : نزدیک ۷۷ درصد از سفرهایی که به سمت استان اصفهان صورت می گیرد از مبادی خروجی یا کنار گذرها و کمربندی ها این استان خارج شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------