اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

جریمه اصناف متخلف از اخطار تا تعطیلی ۳ ماهه



اخبار,اخبار پزشکی, محسن فرهادی
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در مورد جریمه اصناف و اداراتی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مهر، محسن فرهادی، در گفتگو با شبکه خبر، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استانداران هر استان می‌توانند بر اساس شرایط استان خود (برحسب قرمز، زرد یا سفید بودن آن) تقاضای محدودیت‌هایی در رسته‌های شغلی کنند.

 

وی سپس از تمدید مجدد محدودیت‌های کرونایی در پایتخت به درخواست استاندار خبر داد و افزود: این محدودیت‌ها تا پایان مرداد ادامه دارد که مهم مهم‌ترین آن، اجرای طرح ترافیک در کلانشهر تهران بود.

 

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ادامه داد: حضور کارکنان نیز با همان شرایط یک سوم و به صورت دورکاری تصویب شده که بر اساس این طرح برگزاری تمامی اجتماعات، همایش‌ها و ورزش‌های پربرخورد و…، نیز تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

 

فرهادی به جرایم و مجازات اصناف و اداراتی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اشاره کرد و گفت: این جریمه‌ها، از اخطار تا تعطیلی سه ماهه اصناف متخلف را شامل می‌شود. همچنین، اگر ادارات دولتی موضوع یک سوم دورکاری را رعایت نکنند، به هیأت‌های بدوی تخلفات اداری و ادارات بخش خصوصی نیز به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------