اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعرفه های ویزیت پزشکان را اعلام کرد. به گزارش خبرآنلاین، سعید کریمی معاون…

مسمومیت ۲۰۰ نفر از مردم آبش‌احمد و روستاهای اطراف/ علت مسمومیت هنوز مشخص نیست



اخبار,اخبار پزشکی,مسمومیت
فرماندار کلیبر در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۰۰ نفر از مردم آبش‌احمد و روستاهای اطراف آن با علایم سطحی شکم درد و استفراغ به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مراجعه کردند.

به گزارش ایلنا، عدالت حاجی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دلیل بروز این وضعیت مسمومیت نبوده است، افزود: علت این موضوع در دست بررسی است.

 

وی با بیان این‌که از مراجعه‌کنندگان و نیز برای احتیاط بیشتر از آب منطقه نیز نمونه برداری انجام شده است، اظهار کرد: نمونه‌ها در حال بررسی بوده و به محض دریافت نتیجه، اعلام خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه موضوع تحت کنترل است، گفت: از صبح امروز هیچ مراجعه کننده‌ای با این علایم نداشته‌ایم و فقط روز گذشته حدود ۲۰۰ نفر از افراد با علایم مذکور به بیمارستان مراجعه کردند.

 

فرماندار کلیبر با بیان این‌که مراجعه کنندگان به صورت سطحی و سرپایی معاینه شده و هیچکدام وضعیت حاد نداشتند، افزود: اکنون نیز حال عمومی این افراد خوب بوده و در منازل خود هستند.

 

وی تاکید کرد: علت موضوع هنوز مشخص نیست و صرفا برحسب حدس و گمان از آب منطقه نمونه برداری شده که نتایج نیز به محض دریافت، اعلام خواهد شد.

 

بخش آبش احمد با مرکزیت شهری به همین نام و از توابع شهرستان کلیبر در ۱۸۵ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده و حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------