دو مورد کرونای انگلیسی در اردن ثبت شد



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در اردن
وزارت بهداشت اردن ضمن اعلام آمار ابتلایان به ویروس کرونا، از ثبت دو مورد ابتلا به کرونای جهش‌یافته معروف به کرونای انگلیسی در این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت بهداشت اردن اعلام کرد که در تست‌‌های اخیر از بیماران مبتلا به کرونا، مشخص شد که دو مورد به ویروس جهش یافته (کرونای انگلیسی) مبتلا شده‌اند.

 

وبگاه خبری «عمون» اردن یکشنبه به نقل از وزارت بهداشت این کشور گزارش داد، طی یک روز گذشته ۲۹ مورد فوتی و ۱۵۹۰ مورد نیز ابتلا به بیماری کووید-۱۹ ثبت شده و در مقایسه با روزهای گذشته، اردن شاهد افزایش قابل ملاحظه در تعداد مبتلایان به این بیماری است.

 

وزیر بهداشت اردن نیز گفت که در بین مبتلایان به کرونا دو زوج اردنی نیز یافت شده است که از انگلیس وارد این کشور شده‌‌اند و مشخص شد که مبتلا به نوع جهش یافته از این ویروس هستند.

 

هفته گذشته دولت انگلیس اعلام کرد نوع جدیدی از ویروس کرونا با قدرت انتقال بالاتر را شناسایی کرده است. به دنبال این خبر، ده‌ها کشور جهان پروازهای خود به مقصد این کشور را لغو کرده‌اند.

 

مقامات دولت انگلیس ضمن تأکید بر اینکه قدرت انتقال ویروس کرونا جدید ۷۰ درصد بیشتر از نوع قبلی آن است از شهروندان درخواست کرده‌اند در خانه بمانند و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

 

«مت هنکاک» وزیر بهداشت بریتانیا نیز ضمن اعتراف به «خارج از کنترل» بودن اوضاع شیوع نوع جدید ویروس کرونا گفت، ممکن است محدودیت‌های کرونایی تا ماه‌ها در این کشور باقی بمانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------