شناسایی ۱۴۰۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید/ ۲۶۸ بیمار دیگر جان باختند



وضعیت کرونا در کشور،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
وزارت بهداشت اعلام کرد که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۰ هزار و ۴۲۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۳۱ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۶ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۹۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵۴ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۴۱ دُز رسید.

 

لازم است افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

بر اساس این گزارش در شبانه روز گذشته، یک میلیون ۱۷۱ هزار و ۷۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۴۰ نفر رسید.

 

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۰ هزار و ۴۲۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۳۱ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

۵ هزار و ۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۳۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------