بهترین کرم پودر دنیا



بهترین کرم پودر دنیا

 

وقتی میخوایم یک میکاپ کامل انجام بدیم، کرم پودرها حرف اول رو میزنن .درواقع این محصول با کاور و یکدست کردن رنگ و بافت پوست ما یک بِیس عالی برای یک میکاپ حرفه ای رو ایجاد میکنه. کرم پودرهارو باید بر اساس نوع پوست و میزان کاوری که نیاز دارین انتخاب کنید. پس اول از همه اگر نوعِ پوستتون رو نمیشناسین وارد سایت مای سفورا بشید، ما در مای سفورا در بخش آموزش به شما یاد دادیم چجوری خیلی راحت پوستتون رو بشناسین و روتین مناسبتون رو بشناسید ومحصولاتتون رو انتخاب کنید.

 

در قدم دوم، باید بدونین کرمی که میخواین استفاده کنید باید چه میزان کاوری داشته باشه، برای مثال شما نمیتونید از یک محصول با کاور و پوشانندگی طبیعی پوشش بالایی بگیرین، اگر بخواین این کار رو انجام بدین مجبور میشین کرم پودر بیشتری استفاده کنید در نهایت پوستتون سنگین و کیکی و ماسیده میشه.

 

وقتی کاورتون رو هم انتخاب کردین، میریم سراغِ انتخاب کرم پودرِ مناسب شما، امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو به شما معرفی کنیم، ویژگی و مزایای هرکدوم رو مطالعه و در نهایت بهترینتون رو انتخاب کنید و با اون نتیجه ی دلخواه رو بگیرین.

 

کرم پودر مک

 

کرم پودر مک

 

کرم پودر مک محصولی با بهترین ویژگی ها که اون رو برای انواع پوست مناسب کرده. به همین خاطر خیلی از میکاپ آرتیست ها این محصول رو توی خیلی از کارهاشون استفاده میکنن. اول از همه میریم سراغِ معرفی ویژگی های این محصول.

 

ویژگی اصلی کرم پودر مک:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

 

این کرم پودر ظاهر نهایی ماتی داره و به این دلیل که فرمولاسیون اون ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه تو طول زمانی که روی پوستتون هست همون شکلی مات و یکدست باقی میمونه و به هیچ عنوان براق، چرب یا درخشان نمیشه به همین خاطر میتونه برای پوست های چرب یک گزینه ی عالی باشه. از طرفی فاقد مواد مضری مثل روغن و چربی هست و ترکیباتی کمدوژنیک (ترکیباتی که باعث ایجاد جوش میشن) رو در خودش نداره.

 

کرم پودرمک، پوست صورت رو به مدت 8 ساعت آبرسانی میکنه و اجازه نمیده پوست خشک و کیکی بشه اما اگر پوست خیلی خشکی دارین فقط به این آبرسانی بسنده نکنید و حتما از یک پرایمر مناسب استفاده کنید و یا این که میتونید کرم پودرتون رو با مرطوب کنندتون و یا محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت اون بیشتر بشه و ظاهر درخشانی روی پوستتون بگیره.

 

و از همه مهم تر مک به هیچ عنوان داخل خطوط و منافذ پوستتون فرو نمیره و اون هارو بولد و بیشتر نشون نمیده برای همین در طول روز پوستتون کاملا صاف و یکدست باقی میمونه و نیازی به تمدید کردن اون نیست.

 

کاوری که این کرم پودر به شما میده، کاملا بستگی به نیاز و سلیقه شما داره، برای مثال اگر نیاز به پوشانندگی زیادی ندارین میتونید مقدار کمی از محصولتون اپلای وبعد با یک براش فید کنید و برعکس اگر نیاز به کاور بیشتری داشتین میتونید اون رو لایه لایه بزنید و با اسفنج فید کنید و خیالتون راحت باشه که پوستتون رو سنگین و کیکی نمیکنه.بهترین روش استفاده اینه که ابتدا یک مقدار کمی از کرم پودر رو اپلای و فید کنید ، اجازه بدین خشک بشه و بعد اگر نیاز به کاور و پوشانندگی بیشتری داشتین به اون اضافه کنید.

 

روش استفاده رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید و اگر سوالی داشتین با مشاورین این سایت در تماس باشین.

 قیمت و خرید کرم پودر مک

 

 

کرم پودر هدی بیوتی

 

کرم پودر هدی بیوتی

 

محصول بعدی کرم پودر هدی بیوتی یکی از فول کاورترین کرم پودرهای دنیا که میتونه حتی تتوی پوست رو هم کاور کنه. این کرم پودر برای پوست های چرب و مختلط مناسب هست. ویژگی های این کرم پودر رو با هم بررسی میکنیم.

 

ویژگی های اصلی کرم پودر هدی بیوتی:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. فول کاور
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. گیاهی
  7. مقاوم در برابر اکسید شدن
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. غیر آکنه زا

 

کرم پودر هدی بیوتی تکسچر فلوئیدی و مایعی داره که همین بافت باعث شده خیلی راحت روی پوست فید بشه و بتونید با براش یا اسفنج اون رو فید کنید. اما یادتون باشه مقدار خیلی زیادی از این کرم پودر رو اپلای نکنید چراکه این کار فید کرم روی پوست رو خیلی سخت میکنه و نتیجه ی دلخواهتون رو به شما نمیده.

کرم پودر هدی بیوتی محصولی گیاهی و فاقد مواد مضر هست و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمیکنه و اگر پوست چرب و مختلطی دارین و محصولی با کاور بالا برای محو کردن جوش، جای جوش، لک ، بافت ناهموار و... میخواین که پوستتون رو سنگین و چرب نکنه این کرم پودر بهترین انتخاب ست.

هدی بیوتی رو با خیال راحت توی هر آب و هوایی استفاده کنید حتی شرجی ترین هوا چرا که به هیچ عنوان ظاهر مات و یکدستش رو از دست نمیده و محصولی ضد تعریق و رطوبت هست.

قیمت و خرید کرم پودر هدی بیوتی

 

کرم پودر نارس

 

بهترین کرم پودر دنیا

  

کرم پودر نارس، برعکس محصول قبلی برای افرادی که پوست خشک، نرمال و کدر دارن مناسب هست. اگر نوع پوستتون خشک ونرماله میتونید با استفاده از نارس رطوبت وشادابی رو به پوست برگردونید.

 

ویژگی های اصلی کرم پودر نارس:

  1. 16 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. تست شده توسط تخصص پوست
  11. ضد جوش و غیر آکنه زا

 

کرم پودر نارس ترکیباتی به شدت عالی و مفید برای پوست داره برای مثال دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست که همین ترکیب به مرور زمان باعث میشه بافت پوست بهبود پیدا کنه و ظاهری سالم ودرخشان به خودش بگیره.

 

این کرم پودر تکسچر مایع و فلوئیدی داره و برای استفاده نیازی نیست قبلش از پرایمر استفاده کنید ، کافیه مرطوب کنندتون رو بزنید، مقداری از کرم پودر رو بین انگشتاتون بریزید و گرمش کنید و بعد روی پوستتون اپلای و فید کنید اینجوری روی پوست خیلی بهتر و زیباتر قرار میگیره. میبینید کرم پودر هم پوستتون رو کاور میکنه و هم این که اون رو خیلی جوون تر و سالم تر نشون میده.

 

از مهمترین ویژگی های نارس اینه که هر چقدر بیشتر روی پوستتون بمونه ظاهر زیباتری پیدا میکنه، چرا که دارای فرمولاسیونی هست که رنگ پوست رو تقلید میکنه، پس نزدیک ترین رنگ به پوستتون رو انتخاب کنید و بعد میبینید کرم پودر چجوری پوستتون رو کاور، شفاف و فوق العاده با طراوت نشون میده.

قیمت و خرید کرم پودر نارس

  

کرم پودر استی لادر

 

کرم پودر استی لادر

 

کرم پودر استی لادر از بهترین محصولات برای پوست های چرب ، که مورد علاقه ی میکاپ آرتیست های حرفه ای هست ومیتونه به بهترین شکل ممکن پوست رو یکدست و یکنواخت کنه.

 

ویژگی های اصلی کرم پودر استی لادر:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد آب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. ضد جوش و غیر آکنه زا
  5. مقاوم در برابر اکسید شدن
  6. تست شده توسط متخصص پوست
  7. کنترل چربی پوست
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. کاور بسیار عالی
  11. ظاهر نهایی مات و طبیعی

 

تکسچر مایعی داره و فیدش روی پوست خیلی راحته، با این که کرم پودر حرفه ای هست اما افراد مبتدی هم میتونن اون رو استفاده کنن و از مزایای اون بهره مند بشن، کرم پودری که برای افرادی با پوست چرب و مختلط تولید شده چرا که در کنار نداشتنِ روغن، چربی و بقیه ی مواد مضر، فرمولاسیون اون ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست براق، درخشان و چرب دیده بشه.

 

کرم پودر استی لادر کاور به شدت عالی داره، اما به هیچ عنوان باعث نمیشه ظاهر طبیعی پوست از بین بره و حالتی ماسکه به خودش بگیره درواقع میتونیم بگیم کرم پودر استی لادر درست مثل پوستی دومِ بی عیب و نقص برای ما عمل میکنه. این برند شعاره "اعتماد به نفس رو تنت کن " رو روی این محصولش گذاشته و وقتی اون رو استفاده میکنید میبینید که واقعا باعث افزایش اعتماد به نفس در شما میشه.

 

کرم پودر استی لادر درست مثلِ مک کاوری قابل ساخت داره و میتونید اون رو لایه لایه استفاده کنید بدونِ این که پوستتون رو سنگین کنه و یا این لایه ها حالتی ماسیده روی پوست بگیرن.

رنگ بندی های این کرم پودر به هیچ عنوان تناژ خاکستری ندارن، پس اگر پوست تیره ای دارین و از خاکستری و کدر شدن کرم پودر روی پوستتون خسته شدین با خیال راحت این محصول رو انتخاب و استفاده کنید.

قیمت و خرید کرم پودر استی لادر

  

کرم پودر لورال

 

کرم پودر لورال

 

کرم پودر بعدی محصولی فوق العاده سبکه که برای انواع پوست مناسب هست و میتونید اون رو با خیالی راحت استفاده کنید.

 

ویژگی های اصلی کرم پودر لورال :

  1. موجود در دو مدل 24و32 ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تست شده توسط متخصص پوست
  5. حاوی آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر آلودگی ها
  6. مقاوم در برابر اکسید شدن

 

این محصول رو میتونید با خیال راحت روزانه استفاده کنید، چرا که به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح اجازه میده پوست تنفس داشته باشه ، برای همین هم خیالتون راحته که باعثِ ایجاد جوش و لک نمیشه. کاور مدیوم تا فولی داره و میتونید با اون یک پوست صاف و یکدست داشته باشین.

 

کرم پودر لورال محصولی فوق العاده سبکه که اصلا روی حس نمیشه و درست مثل هوا میمونه برای همین در طول روز اذیتتون نمیکنه. این کرم پودر ترکیباتی گیاهی داره و حاوی فرمولاسیونی مفید مثلِ spf هست برای همین هم میتونه تا حد خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت کنه.

 

تکسچری مایع و فلوئیدی داره که میتونید خیلی راحت اون رو با براش یا اسفنج فید کنید و پوستی صاف و یکدست برای خودتون بسازین ، مطمئن هم باشین کرم پودر روی پوستتون اکسید ، پخش و یا محو نمیشه.

قیمت و خرید کرم پودر لورال

 

5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو به شما معرفی کردیم ، با توجه به نوع پوستتون و کاوری که نیاز دارین میتونید بهترینتون رو انتخاب و استفاده کنید.

 

میدونید که برای یک میکاپ کامل محصولاتِ بیشتری نیاز هست، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندهاست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

 

مای سفورا نمایندگی بهترین برندها

 

WWW.MYSEPHORA.IR

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024