اقدام عجیب رئیس نظام پزشکی پس از مرگ کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ تقدیر از پزشکان بیمارستان



بیمارستان مفید،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
پس از فوت یک نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید و دستگیری تعدادی از کادر درمان این بیمارستان، رئیس سازمان نظام پزشکی از همکاران پزشک خود دلجویی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی فوت یک نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید و دستگیری تعدادی از اعضای کادر درمان در پی این سانحه و مطرح شدن شائبه‌هایی مبنی بر این که تحصن کادر درمان در حیاط بیمارستان، باعث عدم رسیدگی مناسب به نوزاد و فوت وی شده، محمد رئیس‌زاده؛ رئیس کل سازمان نظام پزشکی جهت پیگیری مسائل همکاران پزشک و پرستار مرتبط با حادثه بیمارستان مفید با حضور در این بیمارستان با رئیس و اعضای هیات علمی دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن بررسی کامل شرایط بیمار مراجعه‌کننده به بیمارستان مفید گزارش نوری‌پور؛ رئیس بیمارستان از جلب پزشک و پرستاران بیمارستان توسط آگاهی و بازپرس را استماع کرد.

 

رئیس‌زاده ضمن ابراز نارضایتی از برخورد صورت گرفته با کادر درمان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نظام پزشکی درخصوص تامین امنیت همکاران شاغل در حوزه پزشکی به هماهنگی با فراجا و دادستان کل کشور اشاره کرد و افزود: لازم است از زحمات همه همکاران جامعه پزشکی به ویژه حوزه اطفال قدردانی شود.

 

رئیس کل نظام پزشکی با برشمردن خدمات جامعه سلامت به آحاد مردم گفت: تاخیر و قصور در ارائه خدمت باید از مسیر قانونی پیگیری شود، اما هرگونه برخورد با کادر درمان خارج از شأن و حرمت افراد غیرقابل پذیرش است و باید با جدیت پیگیری این رفتار زننده از مراجع ذیربط توسط دانشگاه و وزارتخانه و نظام پزشکی تا انتها صورت پذیرد و اعاده حیثیت شود.

 

وی افزود: نگرانی ما از این گونه رفتار‌ها بیشتر برای حفظ امنیت همکاران و ادامه خدمات با کیفیت به مردم است لذا لازم است که رسانه‌ها و مسئولین نیز نسبت به این گونه برخورد‌ها واکنش داشته باشند تا بازدارندگی لازم ایجاد شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------