آمریکایی‌ها از آزمایش «اچ‌آی‌وی» فرار می‌کنند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,اچ‌آی‌وی
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها هرگز برای اچ‌آی‌وی آزمایش نداده‌اند و این درحالی است که شیوع بیماری ایدز در این کشور شایع است.

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها هرگز برای اچ‌آی‌وی آزمایش نداده‌اند و این درحالی است که شیوع بیماری ایدز در این کشور شایع است.

 

گزارش CDC بیانگر آن است که افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی می‌توانند با مصرف دارو علاوه بر کنترل بیماری خود، شرایط را برای انتقال آن به دیگر افراد سخت کنند.

 

به گفته محققان، افرادی که در معرض ابتلا به اچ‌آی‌وی هستند می‌توانند با مصرف یک دارو به نام PrEP خطر ابتلا به این بیماری را تا 99 درصد کاهش دهند.

 

آمارها حاکی از‌ آن است که 60 درصد آمریکایی‌ها هرگز تست اچ‌آی‌وی نداده‌اند؛ برهمین اساس از هر 7 نفر مبتلا به این بیماری یک نفر نمی‌داند که دچار اچ‌آی‌وی مثبت است.

 

مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا با ارائه آماری اعلام کرده: کمتر از یک سوم افراد پرخطر در سال گذشته تست اچ‌آی‌وی را انجام داده‌اند؛ واقعیت، فرار مردم آمریکا از انجام این آزمایش است. 

 

آمارها همچنین حاکی از آن است، کمتر از 40 درصد از همه آمریکایی‌ها در سال گذشته برای اچ‌آی‌وی مورد آزمایش قرار گرفتند و کمتر از 30 درصد از افرادی که بیشترین خطر را داشتند برای این تست اقدام کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------