مردان اطلاعی از میزان انرژی دریافتی ندارند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, کالری
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد حدود نصفی از مردها نمی‌دانند چه خوراکی چه میزان انرژی دارد و مطمئن نیستند که میزان روزانه مصرف آنها باید به چه صورت باشد.

 به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد مردها به نسبت زنان اطلاعات کمتری درباره میزان کالری خوراکی‌ها، میزان کالری مود نیاز بدن خود و محدویت برای مواد غذایی دارند. 

 

این بررسی بیانگر آن است که حدود نصفی از مردها نمی‌دانند چه خوراکی چه میزان انرژی دارد و مطمئن نیستند که میزان روزانه مصرف آنها باید به چه صورت باشد. 

 

محققان داده های مربوط به 6 هزار و 267 بزرگسال  را در مورد سلامتی و عادت های غذایی خود در سال 2007 و 2010 بررسی کردند و مشخص شد، 37 درصد از مردان و 17درصد از زنان قادر به پاسخ صحیح نیستند.

 

همچنین، حدود 30 درصد از مردان سفید پوست و 56 درصد از مردان سیاه پوست و اسپانیایی نمی‌دانند که چه خوراکی چه میزان انرژی به بدن آنها وارد می‌کند و آنها روزانه به چه میزان انرژی احتیاج دارند؛ این موضوع برای 10درصد از زنان سفید پوست، 33 درصد از زنان سیاه پوست و 42 درصد از زنان اسپانیایی نیز صدق می‌کند.

 

محققان در مجله آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی یادآور شدند که میزان چاقی در آمریکا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

 

براساس آمار موجود 40 درصد بزرگسالان یا بیش از 93 میلیون نفر در سراسر کشور  آمریکا چاق هستند؛ در حالی که چاقی دلایل زیادی دارد، مصرف زیاد کالری به دلیل عدم آگاهی یکی از دلایل مهم اضافه‌وزن است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------