مراجعه ۶۰۳۴ بیمار قلبی و تنفسی طی ۲۳ و ۲۴ آذر به اورژانس تهران



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,بیمار قلبی و تنفسی
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: طی ۲۳ و ۲۴ آذر ماه سال جاری تعداد ۶۰۳۴نفر بیمار قلبی و تنفسی به اورژانس تهران مراجعه کرده اند. 

پیمان صابریان در گفتگو با مهر، در خصوص آمار مراجعین تنفسی و قلبی  طی ۲۳ و ۲۴ آذر ماه سال جاری به بخش اورژانس مراکز درمانی تهران اظهار داشت: با توجه به افزایش غلظت آلاینده ها در استان تهران و هشدارهای اعلام شده به گروه های حساس شاهد مراجعه تعداد زیادی از بیماران قلبی  تنفسی به اورژانس بوده ایم.

 

صابریان با بیان اینکه  طی ۲۳ و ۲۴ آذر ماه سال جاری تعداد ۶۰۳۴نفر بیمار قلبی و تنفسی  به اورژانس تهران مراجعه کرده اند گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس در آمادگی کامل به سر می‌برند، چرا که در این ایام میزان مراجعه بیماران قلبی و تنفسی به اورژانس رشد چشمگیری پیدا می‌کند.

 

وی بیان داشت: استنشاق هوای آلوده سرعت ابتلا به بیماری آسم را در بین کودکان افزایش می‌دهد به همین دلیل کودکان باید در هنگام آلودگی هوا در منزل بمانند.

 

رئیس مرکز اورژانس تهران بیان داشت: طی۲۳ و ۲۴ آذر ماه سال جاری مجموعا تعداد ۶۰۳۴به اورژانس مراجعه کرده اند که طی آن ۲۱۵۲ نفر مراجعین تنفسی و ۳۸۸۲ نفر نیز مراجعین قلبی بوده اند.

 

صابریان یادآور شد: شیر، میوه‌ و سبزیجات برای مقابله با آلودگی هوا مؤثر هستند و بهتر است افراد مصرف نوشابه‌های گازدار و تنقلات کم ارزش را حذف کنند واگر مجبور به فعالیت در فضای باز در هنگام آلودگی هوا هستند باید پس از مراجعه به منزل دست و صورت خود را به طور کامل با آب و صابون شست و شو دهند و در حد امکان پس از بازگشت به منزل دوش بگیرند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------