جلودارزاده : فرق بین باکتری و ویروس را نمی‌دانند و برای مردم تصمیم‌ می‌گیرند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, جلودارزاده
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز نسبت بسته نگاه داشتن برخی از اماکن مقاومت و مخالفت می‌کنند جالب است که این افراد فرق بین ویروس و باکتری را نمی‌دانند اما برای زندگی مردم تصمیم‌گیری می‌کنند. 

سهیلا جلودار زاده در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت کارگران در خصوص مقابله با بیماری و کرونا و دسترسی آنان به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای بابت بررسی وضعیت پیشگیری و مقابله در بین کارگران خواهیم داشت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا دستورالعمل را صادر می‌کند، عنوان کرد: همان برنامه‌هایی که برای آحاد مردم در خصوص مقابله با کرونا صورت می‌گیرد برای کارگران هم انجام می‌شود.

 

وی تاکید کرد: البته باید خاطرنشان کنم وضعیت کارگران جهت مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا به بخش صنعت و معدن باز می‌گردد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یک بررسی کنیم و ببینیم اقدامات چقدر صورت گرفته و چقدر مشترک بوده است.

 

وی تاکید کرد: هر کارخانه بخش بهداشت و ایمنی دارد؛ یعنی این قسمت باید شرایط را بررسی کند و اگر افراد بیمار بودند قرنطینه و آنان را به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع دهند و محیط را را پاکسازی کند.

 

جلودارزاده در خصوص اقدامات خانه کارگر گفت: در خانه کارگر معمولاً برای اعضا یک سبد کالایی تعیین می‌کنیم باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم احتمالاً می‌توانیم برای آنها سبدی از مواد ضدعفونی‌کننده و پیشگیری از کرونا تهیه کنیم.

 

وی درباره خودمراقبتی افراد گفت: شخصا یک هفته است از منزل بیرون نرفتم و در قرنطینه به سر می‌برم چون علائمی شبیه بیماری آنفولانزا دارم و جالب است بدانید نتوانستم حتی ماسک و الکل  صنعتی  پیدا کنم با وایتکس و آب کار می‌کنم.

 

جلودارزاده درخصوص گله مردم مبنی بر این که مسئولان با وجود اینکه علائمی از بیماری کرونا ندارند اما زودتر از مردمی که حتی وضعیت حادی دارند تست می‌دهند، گفت: من برای تست دادن نرفتم آدم دلش نمی‌آید در شرایطی که می‌بیند فردی مشکوک به کرونا است اما به دلیل مسائل اقتصادی و یا هر دلیل دیگری از او تست گرفته نمی‌شود تست بدهد.

 

وی ادامه داد: هنگامی که مردم عادی در شرایطی قرار دارند که با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی امکانات اولیه را به سختی به دست می‌آورند چرا من نوعی که علامت و علائمی از بیماری ندارم باید بروم تست بدهم آیا بهتر نیست از فردی که مشکوک است تست گرفته شود؟

 

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم این بیماری باعث شود رفتار عده‌ای تغییر کند، یک عده واقعاً فکر می‌کنند ژن برتر هستند و واقعاً به این باور رسیدند که بهتر از بقیه مردم هستند و حق دارند برایشان تصمیم‌گیری کنند.

 

وی با بیان اینکه برخی از رفتارها به ضرر جان مردم است، گفت: امروز می‌بینیم عده‌ای نسبت بسته نگاه داشتن برخی از اماکن مقاومت و مخالفت می‌کنند جالب است که این افراد فرق بین ویروس و باکتری را نمی‌دانند اما برای زندگی مردم تصمیم‌گیری می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------