اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

شناسایی ۷۸ کرونایی جدید در چین، ۷۴ وارداتی و ۴ داخلی



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
کمیسیون ملی بهداشت چین امروز سه شنبه از ثبت ۷۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین در شبانه روز گذشته خبر داد و اعلام کرد از این تعداد ۷۴ مورد آن وارداتی است که از طریق مسافران از کشورهای دیگر به چین وارد شده است و تنها ۴ مورد جدید در داخل خاک این کشور ثبت شده است. 

به گزارش ایرنا کمیسیون ملی چین در مورد توزیع جغرافیایی مبتلایان وارداتی افزود: «این افراد از طریق ۱۲ فرودگاه کشور به چین وارد شده اند» که ۳۱ مورد آنها در پکن، ۱۴ در گواندونگ و ۹ مورد هم در شانگهای ثبت شده است.

 

گزارش می افزاید در شبانه روز گذشته همچنین ۷ نفر در چین فوت شدند که همه آنها در استان «هوبی» و شهر ووهان کانون شیوع اولیه ویروس کرونا بوده است.

 

بر اساس این گزارش همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ مورد مشکوک نیز در این کشور گزارش شده است.

 

اما بعد از پنج روز که هیچ مبتلای جدیدی در ووهان شناسایی نشده بود کمیسیون بهداشت چین اعلام کرد که یک مورد جدید را در این شهر ثبت کرده است.

 

با این حساب شمار کل مبتلایان در چین به ۸۱ هزار و ۱۷۱ تن و تعداد جان باختگان هم در این کشور به سه هزار و ۲۷۷ تن رسیده است.

 

در عین حال در ۲۴ ساعت گذشته هم ۴۵۶ تن از بیمارستان ترخیص شده و تعداد کل بهبود یافتگان هم به ۷۳ هزار و ۱۵۹ نفر رسیده است.

 

ویروس کرونا تا کنون در جهان ۳۷۸ هزار و ۸۴۶ تن را مبتلا کرده و باعث فوت ۱۶ هزار و ۵۱۲ تن دیگر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------