حریرچی : میزان ابتلا به کرونا در اصفهان در مقایسه با دیگر استانها بالاست



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, شیوع کرونا
معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی استان‌ها کاهش شیوع کرونا را شاهد هستیم اما همچنان میزان ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بالاست. 

به گزارش مهر، ایرج حریرچی شامگاه یک شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان از ابتدای شیوع کرونا جزو هشت استانی بود که میزان ابتلاء در آن بالا بود و سرعت بالایی در شیوع را نشان داد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات خوب ستاد مقابله با کرونا، شیوع بیماری به مرحله ثبات رسیده است، تاکید کرد: در برخی استان‌ها کاهش شیوع کرونا را شاهد هستیم اما همچنان میزان ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بالاست.

 

معاون وزیر بهداشت اصفهان با اشاره به مصوبه کشوری برای بازگشایی مشاغل کم خطر تاکید کرد: بر این اساس نگرانی از افزایش ابتلاء به کرونا در اصفهان داشتیم و استراتژی‌های مقابله‌ای در این ارتباط در نظر گرفتیم.

 

وی ادامه داد: بر این اساس فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، شناسایی و جداسازی بیماران و شناسایی افرادی که با بیماران تماس نزدیک داشته‌اند به شکل ویژه مورد بررسی ستاد قرار گرفت و در این استان در دستور کار است.

 

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی از افزایش موارد ابتلاء به کووید ۱۹ در اصفهان وجود داشت در نتیجه سه استراتژی اصلی مقابله با کرونا یعنی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، شناسایی و جداسازی بیماران و شناسایی افرادی که با بیماران تماس نزدیک داشته‌اند در ستاد مقابله با شیوع کرونای استان بررسی خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------