جان باختگان کرونا در کشور به ۵۲۹۷ نفر رسید



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, جان باختگان کرونا
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵ هزار و ۲۹۷ نفر رسید. 

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵ هزار و۲۹۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

 

جهانپور بیان کرد: تا امروز ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۳۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۶۵ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم با رعایت بیشتر و دقت در رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و فاصله گذاری هوشمند برای مقابله با این ویروس کمک کنند.

 

جهانپور گفت: موارد شناسایی شده کرونا در کشور با تلاش همکاران ما در ۱۲۶ آزمایشگاه در کشور انجام شده است. روند نزولی تدریجی در روزهای اخیر ادامه دارد و امیدواریم در روزهای آتی خبرهای بهتری را به مردم بدهیم.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------